לסרי וקריאף עם הגביע של מכבי בן בנות אשדוד. צילום: אורי קריספין

בפעם הרביעית בתולדותיה: מכבי 'בן' בנות אשדוד זכתה בגביע המדינה בכדורסל נשים

אחרי שנה אחת בלבד, מכבי 'בן' בנות אשדוד שוב מניפה את גביע המדינה בכדורסל נשים לאחר ניצחון 78:57,שכלל הופעה מרשימה בגמר מול אליצור חולון. טיפאני הייז, קטיה תויזי וצ'לסי הופקינס בלטו באשדוד

פורסם בתאריך: 8.3.18 20:04

     

יום האישה, תכף בא על סיומו, אך אין יותר סמלי מלסיים אותו עם כדורסל נשים ועוד גמר גביע המדינה? מכבי בנות אשדוד הגיעו הערב לבית מכבי בראשון לציון שם הן פגשו את אליצור חולון, שהפסידה בגמר אשתקד לרמת חן ותעשה הכל בכדי לקחת את הגביע הנכסף. 1,500 צופים, ביניהם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, סיפקו אווירה מדהימה באולם. רעש הצופרים, היה גבוה יותר משל אלה שעומדים בפקקים של איילון.

באו לנצח. שחקניות אשדוד (אורי קריספין)

הפתיחה של מכבי אשדוד הייתה מעולה והצהובות ברחו לחולון בצוצאה 11:4. שלשה של טיה פרסלי הובילה ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק 2:30 לתום הרבה הראשון. הסגוחות ניסו לחזור אבל טיפאני הייז מנעה התקפת מעבר ומיד יצאה קדימה ונעצרה בעבירה. הרכזת ניגשה לקו, קלעה פעמיים ותפרה שלשה נוספת בדרך לתוצאה מעולה 22:7, בתום הרבע הראשוו והחד צדדי הזה.

גם מירי רגב הגיעה (צילום: אורי קריספין)

  • את הרבע השני, שי דורון פתחה עם שתי זריקות מצוינות מהעונשין וטיה פרסלי המשיכה עם סל נוסף. נועה זליבנסקי, מהצד השני, עצרה את ההתלהבות בצהוב עם שלשה. אליצור חולון המשיכה לאבד את הראש, בניסיון לעצור את הסחף. גם התכנית ההגנתית של המאמן עדן ענבר עבדה מעולה ודניאל אדמס, הגרסא הנשית של שאקיל אוניל, לא הצליחה להיכנס היטב למשחק. צ'לסי הופקינס ניפקה אסיסט מרשים להייז שקלעה, לויצקי הוסיפה משלה ולוח התוצאות הראה 34:11, לאשדוד. עד תום הרבע השני אשדוד המשיכה להגדיל את הפער בזכות יכולת טובה של הזרות שלה. טיפאני הייז הוסיפה שלשה נוספת לפני ההפסקה. תוצאת המחצית הראשונה,  43:20 לצהובות.

 

שני הצדדים החליפו צדדים עם תחילת הרבע השלישי, אך לא החליפו מגמה. טיפאני הייז משכה את כל האש וגרמה לשחקניות חולון לעצור אותה רק בעבירה. מכבי אשדוד נרדמה קצת ברבע השלישי וחולון החלה לנגוס בפער. רועי הייזנברג סימן את הייז, שהייתה הבולטת שבקלעיות אשדוד (20 נק') והורה לעצור אותה בכל דרך. הופיקס וטיפאני ג'קסון החזירו את הפער ל-21 הפרש. הרבע השלישי נגמר בתוצאה 57:36.

הגביע הנכסף (צילום: אורי קריספין)

הרבע הרביעי נפתח עם זריקה מרשימה של זלבינסקי מחוץ לקשת וסל ועבירה של ברדפורד, שהפיחו מעט רוח חיים ביריבה העיקשת. שי דורון עם שלשה אדירה ועבירה חמישית מצידה של ברדפורד הוציאו מהם את האוויר בחזרה. אליצור חולון ניסתה אך לא הצליחה למנוע במכבי אשדוד לזכות בפעם הרביעית בתולדותיה בגביע המדינה. 78:57 בסיום.

קלעו למכבי אשדוד: טיפאני הייז (23 נק'), קטיה לויצקי (17 נק'), שי דורון (13 נק'), טיה פרסלי (12 נק'), צ'לסי הופקינס (9 נק').

קלעו לאליצור חולון: קריסטל ברדפורד (18 נק'), דניאל אדמס (19 נק'), סאניה צ'ונג ונועה זליבנסקי (8 נק' כ"א).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר