החלו בחגיגות. שחקני האדומים (צילום: אבישי אפטקר)

עירוני אשדוד הובסה, הפועל אדומים הגדילה את הפער ל-9 נקודות

הפועל אדומים ניצחה 5:1 את מכבי נתיבות והגדילה את הפער בטבלה, לאחר שעירוני אשדוד הובסה בקריית מלאכי 3:0. זה עדיין לא רשמי אבל הפועל אדומים עושה צעד משמעותי בדרך לליגה א'

פורסם בתאריך: 6.3.18 17:15

     

אחרי המעידה ביום שישי האחרון, יצאה עירוני אשדוד לקרב חשוב מול הקבוצה במקום השלישי בטבלת ליגה ב', עירוני קרית מלאכי. באותו זמן, הפועל אדומים אירחו את מכבי נתיבות, במסגרת מחזור אמצע השבוע. שתי הקבוצות יודעות היטב כי איבוד נקודות של עירוני והקרב על המקום הראשון, שמוביל לליגה א', גמור וסגור, גם אם לא רשמית. הפועל אדומים מובילה את הטבלה ב-6, כאשר נותרו עוד 4 מחזורים עד לדרבי, שיחתום את העונה.

הפועל אדומים אירחה את מכבי נתיבות. המחצית הראשונה התנהלה בעצלתיים, אך עם הישמע התוצאה במגרש בקריית מלאכי (1:0 תוצאת המחצית), שחקני אדומים התעוררו ולחצו על הגז. דוד רביבו העלה אותם ליתרון, לאחר כדור עונשין מושלם. גדיף וורקאט כבש את השני בחלוף עשר דקות. אריאל טרבלסי סגר עניין בדקה ה-74 עם כיבוש שערו ה-19 העונה. ודניאל אטיאס כבש צמד בתוך חמש דקות (80 ו-85). בסיום החלו חגיגות העלייה, על אף שזה עדיין לא רשמי.

עירוני אשדוד קיוותה לפצות על התיקו ולא האמינה שקריית מלאכי, השלישית בטבלה, תצליח לעשות לה מה שאף קבוצה לא הצליחה לעשות העונה, לגרום לה להפסיד ועוד באיזה צורה. דייב פינטו (11), מושיקו שעשוע (60), ואוהד יוסף (70). לאחר כיבוש השלישי, עצרו בעירוני אשדוד את השידור החי של המשחק, אותו הם משדרים מדי שבוע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר