סגרו את מכבי. בן זקן ובראון (צילום: אורי קריספין)

תיקו שכולו ניצחון, 0:0 בין מ.ס אשדוד למכבי ת"א

מכבי תל אביב באה לאשדוד בכדי לשמור על המקום הראשון אך למרות שליטה בכדור לא הצליחה לפרוץ את המערך של מ.ס אשדוד, שיכולה להיות מרוצה מנקודה חשובה

פורסם בתאריך: 3.3.18 22:21

     

המחזור ה-25 זימן למ.ס אשדוד את המשחק הקשה ביותר מבין קבוצות התחתית. מכבי תל אביב הגיעה לאשדוד, אך היא  מנגד יכולה להיות מרוצה מכך שהפועל רעננה והפועל אשקלון הפסידו מוקדם יותר. תורג'מן החליט לעבות את קו ההגנה ופתח עם תום בן זקן כבלם שלישי, אשר בעת הצורך הופך למגן ימני. בקבוצה יקוו שוב להשיג נקודות לאחר שבמשחק החוץ בסיבוב הראשון שתי הקבוצות סיימו בתוצאת תיקו 1:1.

                 עלו עם אמונה. שחקני אשדוד בפתיחה (צילום: אורי קריספין)

בדקה ה-26, איתן טיבי התרומם ונגח לשער, אך גל ליבוביץ' פסל ובצדק את השער עקב עבירה של טיבי על ברוצ'יץ'.

בדרה ה-31, דן ביטון ניסה את כוחו מ-20 מטרים, הכדור פגע בשחקן מכבי ורק במזל זה לא נכנס. בדקה ה-37, ביטון שוב הוכשל, לקח על עצמו את הבעיטה חופשית וסובב מעולה אך הכדור שפשף את המשקוף. בדקה ה-39, בנצי מושל הרים למאוריציו מימין, הכדור הגיע לברוצ'יץ' שהרים משמאל, אך מאוריציו נגח החוצה. 0:0 תוצאת המחצית.

בדקה ה-52, חוסה רודריגז מצא עצמו על סף תיבת החמש אך במקום למסור, בעט רע היישר ליציע. בדקה ה-79, באטוקיו הרים כדור קרן, טיביטנותר חופשי אך נגח מעל השער.

               לא הצליחו לפצח את המערך. שחקני מכבי (צילום: אורי קריספין)

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי; בנצי מושל, תום בן זקן, שחר פיבן, איגור פיליפנקה, קרלו ברוצ'יץ'; יובל יעקובוביץ, וובה בראון; דן ביטון, מאוריציו קורדיירו ואור אינברום.

מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ'; אלי דסה, איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, יובל שפונגין; דור מיכה, חוסה רודריגז, כריסטיאן בטוקיו, אבי ריקן; ניק בלקמן וארון שוינפלד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר