האוהדים חוגגים (צילום: אבישי אפטקר)

אפשר לקרר את השמפניות: עירוני מעדה, הפועל אדומים הביסה

עירוני אשדוד מעדה מול שיכון המזרח וטענה לקיפוח מצד השיפוט, שהעניק שער שיוויון דרמתי ליריבה. הפועל אדומים ניצלה זאת ופתחה פער של 6 נקודות בצמרת הטבלה. הסיפור גמור?

פורסם בתאריך: 2.3.18 16:31

     

המחזור ה-24 של ליגה ב' הפך לסוער במיוחד. יום שישי שנצבע כולו באווירת פורים, הזכיר גם לקבוצות הליגה את הקלישאה "לא כל יום פורים". עירוני אשדוד אירחה את מ.ס שיכון המזרח. שגיא כהן הספיק להעלות בדקה ה-68 את הצהובים כחולים ליתרון 1:0, לאחר שניצל ערבוביה ברחבה. בדקה ה-90, קיבלה שיכון המזרח הזדמנות פז, לאחר שהשופט שרק לעבירה על סף הרחבה. הכדור הוגבה לרחבה, ההגנה לא הצליחה להרחיק וסהלו נגח, אנגלשטיין הדף, אך השופט קבע שהכדור עבר את הקו. בעקבות ההחלטה שחקני עירוני אשדוד התנפלו על השופט ובמקום התפתחה תגרה שהורגעה בסופו של דבר. המשחק הסתיים בתיקו ונתן את האות לחגיגות של הפועל אדומים.

מאוחר יותר, שיחקה הפועל אדומים מול בני יצ'לאל ברחובות בידיעה ברורה – ניצחון ואפשר לקרר את השמפניות. כבר מהדקה הראשונה היה ברור שהפועל אדומים לא יוותרו על ההזדמנות. בדקה ה-22, לישי ביטון ניצל היטב את ההגנה הרעועה וקבע 1:0. שמונה דקות לאחר מכן היה זה עדן מור שהכפיל את היתרון. אריאל טרבלסי הוריד את הקבוצות למחצית עם יתרון 3:0 לאחר פנדל מושלם. עדן מור השלים צמד 10 דקות בתוך המחצית השנייה ואושרי צגאי סיים מהלך אישי נאה וקבע 5:0 חד וחלק ושלח את השחקנים לחגוג דקות ארוכות עם הקהל שהגיע. במצב הנוכחי, הפועל אדומים פתחה פער מבטיח של 6 נקודות בצמרת, כאשר שתי הקבוצות ייפגשו ביניהן במחזור הסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר