תורג'מן. צילום: אורי קריספין

עמיר תורג'מן מחכה למכבי ת"א: "מרגיש שאנחנו מוכנים"

עמיר תורג'מן יפתח עם שלושה בלמים בהרכב מחר (20:30) מול מכבי תל אביב באצטדיון הי"א והקבוצה מקווה לשכוח את ההדחה בגביע. ברוצ'יץ': "יש לנו עכשיו עוד תשעה משחקים ונצטרך לעשות את הטוב ביותר כדי להישאר בליגה"

פורסם בתאריך: 2.3.18 14:44

     

ביום שבת תפגוש מ.ס אשדוד את מכבי תל אביב באצטדיון הי"א. הקבוצה שנמצאת כיום במקום הראשון מגיע להילחם על 3 נקודות משמעותיות בקרב על האליפות. עמיר תורג'מן וחניכיו, שהודחו מוקדם יותר השבוע בגביע המדינה על ידי הפועל רעננה, לאחר דו קרב פנדלים. באשדוד יודעים כי בליגה אין מקום לזייף וירצו להדביק את הפער מרעננה וממכבי חיפה, שעומד על 4 נקודות. "משחק באמת קשה, בטח שהם בתקופה טובה", אמר תורג'מן. "מכבי קבוצה מאוד עוצמתית וטובה עם המון כלים. נבוא מוכנים אחרי שבוע לא קל, גם פיזית וגם מנטאלית, אבל אני מרגיש שאנחנו מוכנים, ונבוא לשחק בצורה הטובה ביותר", אמר תורג'מן.

"אני חושב שהרגשנו מאוד טוב בגביע, ובסופו של דבר זה נגמר על חודו של פנדל או גול. אמרתי לשחקנים שהגביע מבחינתנו היה בונוס, רצינו להתקדם ולהגיע כמה שיותר רחוק. בסופו של דבר זה לא קרה. אז אנחנו פה, כולל אותי, והמטרה העיקרית היא להשאיר את הקבוצה בליגה. יש לנו כמה משחקים עכשיו וכמובן שנרצה להגיע לפלייאוף מוכנים".

על מכבי תל אביב, "בהחלט קבוצה עם המון אפשרויות בהתקפה, ראינו אותה ביומיים האחרונים וגם לפני כן. נכין את הקבוצה בצורה מצוינת. זה לא יהיה קל כי בהחלט הם מצאו את הנוסחא מבחינתם. גם אנחנו מכינים להם כל מיני הפתעות, ומקווה שנצא קדימה ונעשה את הדברים נכון".

חוץ ממכבי תל אביב, בעוד שבוע תצא אשדוד לסמי עופר שם תפגוש את הפועל חיפה. "העבודה שלי זה להכין את הקבוצה להגיע למשחק הראשון בצורה הטובה ביותר, בטח בבית שלנו שנרצה להמשיך את המומנטום החיובי בבית מול קבוצה מאוד קשה. להתחיל לחשוב מה יהיה או מה לא יהיה זה לא נכון, אני מתעסק רק במשחק הקרוב ומפה נגיע גם למשחק הבא".

על המוטיבציה של המושאלים למחר, "שחקן שהיה בקבוצה אחרת תמיד ירצה להראות ולהוכיח שמצד אחד מקומו שם ושיחשבו עליו. אני לא חושב שזה רק המושאלים, אלא כולם יבואו עם מוטיבציה מאוד גבוהה כדי להראות ולהוכיח שאנחנו שווים וטובים גם מול מכבי תל אביב".

על שיטת 3 הבלמים איתה הוא מתכנן לעלות מחר. "אמרתי את זה לפני חודשיים שאחרי שאני יודע בוודאות שהקבוצה שלי משחקת ככה, בשיטה של 4-2-3-1 וכמו שצריך, אני אכניס עוד שיטה, בדרך כלל עם חמישה שחקני הגנה או עם שלושה בלמים ושני שחקנים בכנפיים, כי זאת שיטה שיכולה לעזור לנו מאוד גם בקטע ההגנתי וגם בהתקפי, לכן נשחק עם השיטות, כמו ששיחקנו מול רעננה".

                                                    מאמין בקבוצה. ברוצ'יץ' (צילום: אורי קריספין)

קרלו ברוצ'יץ', שלראשונה בקריירה ישחק נגד מכבי תל אביב בחוץ אמר: "שינינו את הסטטיסטיקה במשחקי הבית כשניצחנו במשחק הבית הקודם, ואני מקווה שנבצע את ההמשכיות מהמשחק נגד עכו. אני לא מסתכל על הקבוצות האחרות אלא רק עלינו, ואם נעשה את הדברים בצורה טובה ונלחם, נוכל לקחת את הנקודות".

על ההפסד האכזרי בגביע, "נשארנו שעה בחדר ההלבשה וחשבנו איך לא גמרנו את זה לפני הפנדלים. קשה להשאיר את זה מאחור, זה תמיד נמצא אצלנו במחשבות, אבל זה הכדורגל. יש לנו עוד תשעה משחקים ונצטרך לעשות את הטוב ביותר כדי להישאר בליגה. אני לא חושב שהמשחק הקרוב יכריע כי יש עוד לא מעט משחקים בדרך ולא מעט נקודות בקופה. אין לי ספק שאנחנו נשאר בליגה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר