בלסינג אלקה במדי מ.ס אשדוד. צילום: אורי קריספין

איבדה רעננות: מ.ס אשדוד מפסידה 2:1 בקרב התחתית מול רעננה

עמיר תורג'מן וחניכיו לא הצליחו לעצור את שמעון אבוחצירה הלוהט שכבש צמד בדקות 25 ו-75. בנצי מושל איזן זמנית עבור אשדוד, אך לא מנע איבוד נקודות יקרות

פורסם בתאריך: 24.2.18 17:52

     

המחזור ה-24, מפגיש את שתי קבוצות התחתית החמות בליגת העל במחזורים האחרונים. עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד התארחו באצטדיון בנתניה לקראת המפגש המסקרן בינה לבין הפועל רעננה. בין שתי הקבוצות מפרידה נקודה לטובת המארחת, כאשר הפרש השערים ביניהם שווה. ניצחון של כל אחת, יחד עם הפסד של הפועל אשקלון הערב בביתה לבני סכנין יפתח פער גדול מהתחתית. אשדוד, שנאלצה להגיע להתמודדות המסקרנת ללא הכוכב שלה גדי קינדה והקפטן תום בן זקן יודעת כי היא תצטרך להחזיק בכדור ולמנוע מהפועל רעננה לעקוץ במתפרצות. מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, החליט לפתוח עם הרכב הגנתי ופתח עם שלושה בלמים.

מ.ס אשדוד שלטה בקצב והגיע למצבים אך לא הייתה מסוכנת ליד השער. בדקה ה-25 התקפת מעבר של הפועל רעננה מצאה את הגנת אשדוד רדומה. כרם ארשיד מסר לשמעון אבוחצירה, שכבש בקלילות, למורת רוחם של שחקני הגנת אשדוד שהיו בטוחים שכבש מעמדת נבדל, אך השער היה חוקי למהדרין.

בדקה ה-38, שוב הצמד ארשיד את אבוחצירה, סיכן את שערו של ג'רפי. ארשיד מסר כדור עומק לאבוחצירה, שהפעם היה בנבדל ולא הספיק לדחוק את הכדור פנימה. 1:0, תוצאת המחצית.

בדקה ה-59, הרמה מצויינת לראשו של מאוריסיו כמעט נגמרה בשער אך החלוץ לא מצא את המסגרת של גיירמו ויסקארה. בדקה ה-69, הרמה מצויינת של דן ביטון מצאה את ראשו של בנצי מושל המחליף שנגח לאחור וכבש את שער השיוויון.1:1 בנתניה. חמש דקות לאחר מכן ואבוחצירה שוב מעלה את הפועל רעננה ליתרון. מוחמד כליבאת המחליף, מסר מהאגף השמאלי לרגליו של אבוחצירה שסובב לפינה הרחוקה של ג'רפי והשיב את היתרון להפועל רעננה.

מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי; יצחק אספה (בנצי מושל, 60), איגור פיליפנקה, ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ'; וובה בראון, יובל יעקובוביץ' (אור אינברום, 60), דן ביטון; בלסינג אלקה, דור ג'אן ומאוריסיו קרודיירו.

הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה; עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה; בן בנימין, נמניה ניקוליץ׳; כארם ארשיד, רועי זיקרי (אור דסה, 52) ושמעון אבוחצירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר