יכול לחייך. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

בדקה ה-92: אור אינברום מנצח את הפועל עכו

400 צופים שהגיעו לאצטדיון הי"א ראו משחק מצוין של שתי קבוצות תחתית שנלחמות על חייהן. גבי קניקובסקי בישל לאז'ובל (14) וכבש בעצמו (66) עזר לאורחים לעלות ליתרון פעמיים. ביטון (55) ואלקה (68) השוו ואור אינברום נתן את הניצחון לאשדוד

פורסם בתאריך: 17.2.18 19:58

     

המחזור ה-23 של ליגת העל זימן למ.ס אשדוד קרב ישיר בקרב על התחתית והפעם היריבה היא הפועל עכו למשחק על 6 נקודות. כשברקע ניצחונה המרשים של הפועל רעננה על מכבי תל אביב והפועל אשקלון שתשחק מחר עם מאמנה החדש, מסאי דגו. עמיר תורג'מן וחניכיו יודעים שבמידה והם לא ינצחו באצטדיון הי"א הערב, התחתית תמשיך לבעור. תורג'מן בחר לפתוח עם מאוריציו קורדיירו על הספסל, כאשר גם גדי קינדה שנפצע באימון בסוף השבוע נעדר מהמשחק.

כבר בדקה ה-14, הפועל עכו מהממת את עיר נמל. מהלך מבריק של קישור האורחת הניב בישול מצוין של גבי קניקובסקי לבן אז'ובל, שדילג בקלילות מעל יואב ג'רפי והעלה את הפועל עכו ליתרון 1:0. בדקה ה-33, דן ביטון קיבל מדור ג'אן כדור על מגש של כסף, אך מול שער חשוף לגמרי בעט החוצה.

1:0 להפועל עכו בתום המחצית הראשונה.

בדקה ה-55, דן ביטון קיבל הזדמנות מצוינת לכפר על ההחטאה מהמחצית הראשונה, לאחר שאשדוד קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה. ביטון הפציץ את השער ולרם שטראוס לא היה סיכוי. 1:1 מוצדק.

דקה 66 וקניקובסקי שבישל במחצית הראשונה, כובש בשנייה. הקשר היתל בויקטור גנב וקבר את הכדור עמוק ברשת של ג'רפי והאורחים שוב עולים ליתרון. 2:1 להפועל עכו. שתי דקות לאחר מכן, בנצי מושל העלה כדור מצוין לבלסינג אלקה שהתרומם מצוין והשווה. 2:2.

בדקה ה-73, מושל קיבל כדור מביטון וכבש את השלישי אך הקוון הרים את הדגל. שתי דקות לאחר מכן, ביטון מסר למאוריציו שבמקום לבעוט מסר לג'אן, שבעט לא טוב ואלקה דחק לשער, אך שוב הקוון קבע שמדובר בנבדל.

שזה כבר נראה היה שנגמר, אור אינברום המחליף בעט מצוין לרשת והעניק את הניצחון הבית הראשון של מ.ס אשדוד. 2:3 סופר דרמטי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר