טעות קשה שלו. ג'רפי (צילום: אורי קריספין)

אוי אוי ג'רפי: 2:0 להפועל באר שבע על מ.ס אשדוד

החניכים של עמיר תורג'מן ניסו לעשות הפתעה, אך חנן ממן עם שנפלא (דקה 40) ופקהארט (92) בפנדל, שהגיע בעקבות טעות קשה של השוער האשדודי, השאירו את הנקודות בבאר שבע

פורסם בתאריך: 12.2.18 23:02

     

המחזור ה-22 של ליגת העל זימן לעמיר תורג'מן וחניכיו את המשחק, אולי, הקשה ביותר בליגה – הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. למרות זאת תורג'מן ביקש  מחניכיו לא להירתע מהיריבה המפחידה ולנסות להעיז, בכדי לצאת עם מלוא 3 הנקודות החשובות. באר שבע מנגד, לא נראית כמו אותה קבוצה מלהיבה שראינו אשתקד. אשדוד שראתה את הפועל רעננה והפועל אשקלון מאבדות נקודות יודעת שהפתעה והיא תתרחק מהקו האדום.

בדקה ה-20, קרלו ברוצ'יץ' מצא את גדי קינדה בכדור רוחב, אך קינדה נגח גבוה. בדקה ה-36 טוני וואקמה הגיע למצב ראשון שלו לאחר שבעט כדור מסוכן לשער אך לא פגע במסגרת.

בדקה ה-40, וואקמה ראה שהוא לא מצליח לכבוש והחליט לבשל. הניגרי הקפיץ כדור חנן ממן שבגלישה כבר שער יפה. 1:0, תוצאת המחצית.

בדקה ה-54 דור אלו נגע בבירור בידו אך בר נתן בחר לא ראה ובכך קיפח את מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד ניסתה להעיז אך לא הצליחה להכניע את גיא חיימוב.

דקה 89 גיא מלמד ביצע דאבל פס יפייפה עם איסק קואנקה והגיע למצב מצוין אך בעיטה חזקה שלו נהדפה על ידי הקורה הרחוקה. דקה 92 ואוי אוי ג'רפי. השוער שלא חזר היטב מהפציעה, הקפיץ כדור ברחבה איינבינדר הצליח לחטוף וג'רפי בעט בצלעותיו ודניאל בר נתן הורה על הנקודה הלבנה. תומאש פקהארט ניגש לכדור וסגר עניין. 2:0 להפועל באר שבע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר