רק כמעט: מכבי אשדוד הפסידה 76:73 למכבי תל אביב

מכבי אשדוד באר טוביה לא חששה והסתכלה בעיניים למכבי תל אביב ולמרות שהובילה בדוחק, הודחה מגביע המדינה בכדורסל בהיכל מנורה מבטחים

פורסם בתאריך: 12.2.18 20:33

     

מכבי אשדוד באר טוביה הגיעה הערב להיכל 'מנורה מבטחים', יד אליהו אם תרצו, בכדי להשתתף בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל. בפעם האחרונה בה השתתפו הדולפינים בחצי הגמר, הם עלו לגמר לאחר ניצחון דרמתי 84:82 על הפועל ראשון לציון. בגמר הם הפסידו למכבי תל אביב, אותה הם פוגשים הערב.

המשחק לא נפתח היטב עבור אשדוד, ג'ון דיברתולומיאו הוביל את מכבי תל אביב ליתרון 9:2, אך אלכס צ'וברביץ', שבלט בשורות אשדוד עם 8 נקודות, הוביל את אשדוד ליתרון 19:16, בתום הרבע.

דיברתולומיאו המשיך להוביל בצד של תל אביב, בעוד קאמרון לונג וסק הנרי לקחו את המושכות מצ'וברביץ' שלא הרבה לקלוע ברבע הזה. מכבי תל אביב אמנם ניצחה בנקודה אתא הרבע הזה אך אשדוד עדיין ירדי למחצית כקבוצה המובילה. 35:33. לחניכיו של בראד גרינברג.

הרבע השלישי הותיר את הסטטוס קוו על כנו. אמנם, אשדוד הביאה הכי פחות קהל להצגה הכפולה אך זכתה לתמיכה של הפועל חולון והפועל ירושלים שנתנו דחיפה עצומה לשחקנים בכחול. מכבי שוב ניצחה בנקודה, אשדוד הובילה בסוף. 53:52.

הרבע הרביעי נפתח טוב עבור אשדוד, הנרי כבר הוביל את אשדוד ליתרון 8, אך מכבי הצליחה להפוך 2:35, לסוף המשחק בעזרת יכולת טובה של ג'ק כהן ופרחובסקי. צ'וברביץ עם ריבאונד הגנה מנע ממכבי לברוח וג'רלד לי עם נקודה מהעונשיןהצליח לצמק להפרש נקודה.

קמרון לונג עם שלשה גדולה הותיר את המשחק פתוח 33 שניות לסיום, אך ג'קסון עם שלשה משלו גמר את המשחק. 76:73 למכבי תל אביב.

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר