שחקני הקבןתה בלשכתה של רגב בחודש יולי האחרון (צילום: אלי סבתי)

דולפיני אשדוד זכו בגביע אירופה בקט רגל אולמות לכבדי שמיעה

לאחר הזכיה שרת התרבות והספורט, הגברת מירי רגב, התקשרה לברך אותם: "ראיתם לנגד עיניכם את דגל ישראל שנתן לכם את הכוחות להשיג את הניצחון המיוחל"

פורסם בתאריך: 4.2.18 09:52

     

שרת התרבות והספורט מירי רגב בירכה הערב את קבוצת דולפיני אשדוד על זכייתם בגביע אירופה בקט רגל אולמות לכבדי שמיעה. "זהו הישג אדיר. גאה בכם על הניצחון ההרואי כנגד כל הסיכויים. ניצחתם את הספרדים במגרש הביתי שלהם מול קהל שדחף את הקבוצה המקומית, אבל אתם ראיתם לנגד עיניכם את דגל ישראל שנתן לכם את הכוחות להשיג את הניצחון המיוחל".

הקבוצה מאשדוד כבר פיגרה בשני שערים במהלך המשחק והצליחה להפוך את הקערה על פיה 4 דקות לסיום. "הוכחתם ששום דבר אינו שובר אתכם. למרות שהכל כבר נראה היה אבוד, התעליתם על עצמכם, נתתם את כל הלב והנשמה ועם האמונה ביצעתם מהפך מושלם ועשיתם הישג היסטורי. הבאתם כבוד למדינת ישראל ותודה רבה לכם על כך", אמרה שרת התרבות והספורט.

השרה רגב אירחה בחודש יולי האחרון את קבוצת דולפיני אשדוד בלשכתה ושמעה מהם על ההתמודדות שלהם וההישגים שרשמו באולמות הקט רגל למרות מגבלת השמיעה. היא בירכה אותם להצלחה בהמשך הדרך והבטיחה לארח אותם לאחר אליפות אירופה. כעת כשזכו בגביע, הם צפויים לפגוש את השרה רגב בשנית ממש בקרוב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר