אריאל טרבלסי. צילום: מוטי קדוש
אריאל טרבלסי. צילום: מוטי קדוש

רעידת אדמה: אריאל טרבלסי חוצה את הקווים לאדומים אשדוד

השחקן המזוהה יותר עם הקבוצה הצהובה של אשדוד עובר ליריבה הגדולה והאדומה הפועל אדומים אשדוד. אפשר רק לדמיין איך יקבלו אותו האוהדים הצהובים במשחק הדרבי

פורסם בתאריך: 14.7.17 12:50

     

לא שולל מעבר. כבר פרסמנו בעבר

כפי שצפינו כבר לפני חודש ימים ב"כאן דרום", הכוכב והסמל של עירוני אשדוד בשנתיים האחרונות אריאל טרבלסי יחצה את הקווים בעונה הקרובה וישחק במדים האדומים של היריבה העירונית הפועל אדומים אשדוד. אחרי תקופה ארוכה שבה התחבט השחקן אם לעשות את הצעד, ולאחר שקיבל אינספור הצעות מלא מעט קבוצות, החליט החלוץ לבסוף להישאר בסביבה המוכרת לו – אשדוד – הפעם בצד השני של העיר. לא רק שמדובר במכה קשה עבור עירוני אשדוד, שכן השחקן הכי חשוב שלה וזה שנחשב לאליל האוהדים עוזב, אלא שהמהלומה היא כפולה ומכופלת, לאחר שיאלצו לראות אותו לובש אדום ומתמודד מולם בדרבי בעונה הקרובה.
יש לזכור כי טרבלסי הוא מלך השערים של הצהובים בשנתיים האחרונות, המוציא לפועל העיקרי שלהם והאיש שהרבה בזכותו עירוני אשדוד חזרה להיות על המפה. במועדון הצהוב היו מי שכבר חשבו לכיוון מהלך שכזה, אך קיוו כי ייעתר להצעה של מועדון אחר. קרוב לוודאי כי אחרי הצגתו הרשמית הוא יהפוך מהמלך הצהוב לשחקן השנוא ביותר עליהם. נכון לכתיבת שורות אלה (שלישי) טרבלסי צפוי להיות מוצג רשמית ביממה הקרובה ולהפוך לשחקן אדום מן המניין.
במקביל, בקבוצה החלו לשנס מותניים ולהתכונן לקראת העונה הקרובה בליגה ב'. לאחר עליית הקבוצה בעונה שעברה אחת מהמטרות הברורות של המועדון הקיץ היא לשמר את השחקנים שתרמו להישג הקבוצה וליצור חומר שחקנים אטרקטיבי שיבטיח את כרטיס העלייה לליגה א'.
בשל כך שחקני הבית לישי ביטון, נתן גנון, עמירן ביטון, משה שלו וסאמר גונדי הוחתמו השבוע לעונה נוספת בקבוצה, כאשר גם החלוץ שימי ביטון קרוב לסיכום. לישי ביטון, שמשמש בתפקיד קשר האמצע של הקבוצה וירשום את עונתו השלישית במועדון, סיפר אחרי החתימה: "התאהבתי במועדון מאימון הפתיחה הראשון, ואני מתרגש מאוד לקראת אימון הפתיחה השלישי. מצפה לנו עונה מאתגרת, ואני בטוח שבעזרת הקהל התומך שלנו השמים הם הגבול. מבטיח לכולם שניתן את הדם שלנו במגרש עבורכם". גדיף וורקט ועמירן ביטון התאמנו ונבחנו בימים האחרונים בהפועל אשקלון מליגת העל, אך לא צפויים להצטרף למועדון לאחר שלא הצליחו להותיר רושם חיובי.

מ.ס מחכה למאמן

מ.ס אשדוד טסה אמש (חמישי) למחנה האימונים בסלובניה, שם תשהה במשך עשרה ימים בעיירה בשם קרניסקה-גורה ותקיים משחקי מבחן מול לוטון טאון האנגלית, טריגלאב הסלובנית ואריס סלוניקי היוונית. במועדון קיוו לסכם עם מאמן עוד לפני היציאה למחנה, אך לא הצליחו להגיע להבנות עם קבוצת בית"ר ת"א רמלה באשר למאמנה עמיר תורג'מן, המועמד המועדף על ג'קי בן זקן. בשל כך מי שידריך את השחקנים וישמש מאמן ראשי יהיה רוני אוואט, אשר מכיר אותם היטב.
השבוע קיימה מ.ס שני משחקי אימון, בראשון שבהם היא גברה 0:2 על הפועל קטמון מהליגה הלאומית, בשערים של גדי קינדה ודין דוד. ובמשחק השני שיחקה מול השכנה הדרומית הפועל אשקלון במשחק בו הפסידה 1:0.בנושא אחר: הקשר הצעיר בנצי מושל, שסיים את חוזהו בקיץ, חתם השבוע על חוזה חדש לשנתיים נוספות בשורות המועדון.

עירוני אשדוד: יש שוער בשער

בעירוני אשדוד מחכים ליריבה העירונית ולדרבי הגדול של אשדוד בעונה הקרובה בליגה ב', ולאחר החזרת הבן האובד ברוך דגו במועדון סיכמו השבוע עם אחד מכוכבי הקבוצה בעונה שעברה גל אנגלשטיין. השוער ילבש את המדים הצהובים גם בעונה הקרובה ויקווה לשחזר את היכולת המדהימה שלו מאשתקד, אשר הביאה לא מעט נקודות לקבוצתו, כולל במשחקי הפלייאוף המכריעים, שכמעט העלו את עירוני לליגה א'. "אני שמח להישאר במועדון כמו עירוני אשדוד", אמר השוער ל"כאן דרום". "אני מודה לכל מי ששותף להישארות שלי, מאחל לנו עונה מוצלחת ומלאת חיוכים ומחכה כבר לשחק מול הקהל האדיר שלנו, שזו חוויה כל פעם מחדש". אמנם הסגל של עירוני טרם קיבל צורה, אך אוהדי הקבוצה כבר ממתינים בקוצר רוח לאימון הפתיחה שייערך ב-30 ביולי, ומבטיחים קרנבל אמיתי עם לפחות 500 מהם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר