בדקה ה-90, גדי קינדה מנצח את הפועל אשקלון

ברניסלאב יובאנוביץ' ניצל טעות קשה של יואב ג'רפי ולהעלות את אשקלון ליתרון כבר בדקה ה-17, אספה בשער בכורה איזן כעבור 8 דקות וגדי קינדה הכריע בדקה ה-90. אבי מלכה קיבל כרטיס אדום בדקה ה-88

פורסם בתאריך: 27.1.18 19:56

     

המחזור ה-20 של ליגת העל זימן לנו דרבי דרומי בין הפועל אשקלון, שמארחת את מ.ס אשדוד. שתי הקבוצות רחוקות אחת מהשניה בשלוש נקודות בלבד, לטובת הקבוצה המארחת. אשדוד באה מעודדת, לאחר שהעפילה לרבע גמר גביע המדינה. חניכיו של יובל נעים מנגד, מגיעים לאחר הפסד כואב 3:1 למכבי תל אביב בחוץ. 750 אוהדים הגיעו למרות הגשם העז שירד על כר הדשא באצטדיון סלה באשקלון.

בדקה ה-14, כדור עומק של מאוריסיו חתך את כל הגנת הפועל אשקלון והגיע לרגליו של השחקן המהיר בליגת העל בנצי מושל. מושל התקדם לעברו של דלה איינוגבה שהדף מצוין והציל את הפועל אשקלון.

בדקה ה-17, עבירה של יצחק אספה העניקה כדור חופשי להפועל אשקלון 35 מטרים משערו של יואב ג'רפי. ברניסלאב יובאנוביץ ניגש לבעוט והכדור טס לעברו של ג'רפי, שביצע שגיאה חריפה והבקיע לשערו הוא. 1:0 להפועל להפועל אשקלון.

בדקה ה-25, איינגובה והגנתו התבלבלו והכדור הגיע ליצחק אספה שהבקיע את שערו הראשון בליגת העל.  1:1.

בדקה ה-30 טום בן זקן הרים כדור חופשי מסוכן, אותו איינוגבה הדף בחזרה לרגליו של בן זקן, ששוב הרים כדור מסוכן אבל איינוגבה קלט את הכדור לפני שהגיע לראשו של מושל.

בדקה ה-34, סער בנבנישתי מצא עצמו חופשי על קו ה-16 אך בעט רע מאוד.

בדקה ה-48, שי בן דוד רושם איום ראשון לשער במדי הפועל אשקלון, לאחר שירה מקרוב החוצה.בדקה ה-70, דובב גבאי בעט לא טוב, הכדור חזר לרודי חדד שירה כדור ששפשף את הקורה הימנית של ג'רפי.

בדקה ה-74, גדי קינדה סובב לפינה הרחוקה ואיינוגבה הדף לקרן. ככל שנקפו הדקות שחקני אשדוד התעייפו והפועל אשקלון המשיכה ללחוץ אך לא הייתה מספיק מסוכנת ליד השער. בדקה ה-88, אבי מלכה הכשיל את דור ג'או וקיבל את הכרטיס הצהוב השני והאדום.

בדקה ה-90, אלקה ליהטט באגף השמאלי ומצא את קינדה שנגח מקרוב פנימה. 2:1 לאשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר