רץ כל הדרך לרבע הגמר. אלקה (צילום: אורי קריספין)

הפעם ריינשרייבר לא קלקל: 2:0 למ.ס אשדוד על מכבי נתניה בגביע המדינה

אחרי מחצית משעממת, הגשם החל לרדת והקצב של שתי הקבוצות עלה. בלסינג אלקה העלה את אשדוד ליתרון (70), מאוריציו הכפיל (78) והעלו את מ.ס אשדוד לרבע גמר גביע המדינה

פורסם בתאריך: 24.1.18 20:51

     

לאחר שהצליחה לבצע מהפך ולנצח את הפועל אשקלון באצטדיון סלה ולהעפיל מסיבוב ח' בגביע המדינה, מ.ס אשדוד אירחה הערב את מכבי נתניה הלוהטת, למשחק שמינית גמר גביע המדינה. רק לפני שבוע וחצי שתי הקבוצות שיחקו אחת נגד השניה והתחלקו בנקודות. המשחק, שייזכר בעיקר בגלל אחת מתצוגות השיפוט הגרועות, שנראו בליגת העל, הותיר אותנו עם טעם של עוד. למרות שביום ראשון תצא אשדוד להתארח באשקלון למשחק ליגה מאוד חשוב, עמיר תורג'מן בחר לפתוח עם הרכב חזק למשחק הגביע, בעוד בנתניה העדיפו לשמור על הכוכבים לקראת משחק הליגה מול בית"ר ירושלים.

חצי שעה חיכינו בשביל הזדמנות מסוכנת ראשונה. ויקי כחלון דהר באגף הימני של נתניה והגביה מצוין לראשו של עדי קוסטנטינוס שנגח מעל השער. 5 דקות לאחר מכן, הגנת נתניה הרחיקה לא טוב כדור פשוט, אלקה השתלט ובעט אך אלקסלסי עצר בקלות. בדקה ה-44 דן ביטון הרים כדור לראשו של אלקה שנגח חלש למרכז השער ושוב אלקסלסי קלט את הכדור. 0:0 תוצאת המחצית.

בדקה ה-60 שוב כחלון הרים מצוין הפעם לרגלו של עדן שרם שבעט לרשת החיצונית. בדקה ה-70, דן ביטון מהתל בכחלון ומעלה כדור לתיבת החמש, אלקה הספיק להשחיל רגל ולעלות את קבוצתו ליתרון. 1:0. בדקה ה-78 יעקובוביץ' מצא את דין דוד שהרים מעל אלקסלסי ומאורציו היה שם בכדי לסגור עניין 2:0. בדקה ה-80, דין דוד פרץ קדימה ומסר לטום בן זקן שדלק בעקבותיו. המגן הגביה לראשו של קינדה שנעצר על ידי אלקסלסי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר