מרוצה ומאוכזב. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן: "עם קבלת החלטות נכונה ואמונה היינו מנצחים את המשחק"

מאמן מ.ס אשדוד מרוצה מכך שקבוצתו שמרה על שער נקי ושולח מסר לחניכיו: "זה לא לוקסוס ששחקן או שניים לא ירוצו ולא יעשו את העבודה עד הסוף"

פורסם בתאריך: 21.1.18 09:33

     

בעולם צודק, מ.ס אשדוד יכלה להשלים אמש 6/6 נקודות ולטפס לחוף מבטחים מעל הקו האדום. בשבוע שעבר היה זה השופט רועי ריינשרייבר ששדד ממנה את הניצחון, אמש אשדוד יכלה לבוא בטענות רק לשחקניה, שהחמיצו בשלומיאליות מול שוער מכבי חיפה עומרי גלזר. תוצאת 0:0 רחוקה מלשקף את שנעשה על כר הדשא ולבטח את דו"ח הסטטיסטיקה של המשחק. מ.ס אשדוד ומכבי חיפה הציגו מאזנים די דומים בתום המשחק. שתי הקבוצות הגיעו לאותו מספר איומים למסגרת ומחוצה לה וגם מדדי ה-GPS שומרים על קו אחיד, כאשר מי שיתבונן בנתונים יחשוב שהמשחק היה שקול עם נטייה לצד החיפאי, שהחזיק יותר בכדור. המציאות, איפה, שונה לחלוטין.

חניכיו של עמיר תורג'מן עשו צחוק מהגנת מכבי חיפה. צמד הבלמים דוס סאנטוס את רמי גרשון, שנחשבים למהירים בליגה, היו נראים כבדים והובכו פעם אחר פעם על ידי הקו הקדמי המוכשר של אשדוד. גל אלברמן לא זוכר מתי משהו סיבב אותו בצורה כזו עד שהגיע גדי קינדה, שעם טיפה ריכוז יכול היה לסדר לעצמו חוזה שמן בחו"ל, כבר בתום המשחק. בלסינג אלקה, שסופסל באקט חינוכי, הכניס מרץ בחצי השני והצליח לסדר ליובל יעקובוביץ' מצב נפלא ובעצמו מצא את הרשת החיצונית. גם יצחק אספה ששיחק כקשר מתגלה כשחקן מוכשר וראוי וכמובן צמד הבלמים איגור פיליפנקה ושחר פיבן שרק הגיעו לפני שבוע וכבר נראים כמו חומה בצורה.

על הספסול של אלקה, "ראיתם את כולם רצים, כולם עובדים, כולם מחוייבים, כי כל אחד יודע שהמקום שלו לא בטוח. זה לא לוקסוס ששחקן או שניים לא ירוצו ולא יעשו את העבודה עד הסוף. זה לוקסוס גדול מדי לאשדוד, אנחנו לא באר שבע שוואקמה יכול לא לחזור להגנה. אנחנו צריכים להשקיע ולתת, שחקנים אחרי שעבדו קשה יגיעו למצבים. אם כולם רצים זה סימן שנעשתה עבודה טובה. כל השחקנין יודעים שמי שלא ירוץ ויעבוד לא ישחק".

על פיליפנקה שעזר לקבוצה לשמור על שער נקי, לראשונה מאז המחזור הרביעי. "איגור מקצוען אמיתי. הוא באמת נותן מהלב ועוזר לשחקנים צעירים והוא תוספת כח משמעותית עבורנו, עם זאת הוא צריך להמשיך לתת את התוצרת. מי שהוא מקצוען, זה לא משנה איפה הוא היה ואיפה הוא נמצא, הוא בא ונותן את עצמו".

על השבוע העמוס של הקבוצה, שתארח ברביעי את מכבי נתניה בגביע המדינה ותתארח באשקלון בליגה. "יש לנו 3 משחקים השבוע ואנחנו נעשה רוטציה בין השחקנים ונחלק את העומס. אנחנו מתקדמים ודרך ההגנה יבוא גם השערים. יש משחקים כאלה שאתה מבקיע מפחות הזדמנויות והפעם הגענו להרבה הזדמנויות ולא הצלחנו להבקיע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר