ישוחרר למעצר בית. אספה (צילום: אורי קריספין)

שוד בחסות המשרוקית: רק 2:2 לאשדוד מול מכבי נתניה בחוץ

דידייה קוגבניה כבש נגד האקסית לפני הירידה למחצית, יעקובוביץ' (60) וקינדה (61) הפכו תו דקה ואז השופט ריינשרייבר גנב את ההצגה, העניק שני פנדלים לנתניה, אותם החמיץ ערן לוי, נתן כרטיס אדום לא מוצדק לגנב ואישר שער בנבדל של קובנייה (87)

פורסם בתאריך: 13.1.18 20:11

     

לאחר שביצעה חיזוק מאסיבי מתחילת חלון העברות, מ.ס אשדוד שיחקה הערב מול מכבי נתניה באצטדיון העירוני בעיר היהלומים. באשדוד היו מאוכזבים מאוד מההפסד הביתי לבני סכנין בשבוע שעבר, מקווים להשיג ניצחון חוץ נוסף. עמיר תורג'מן החליט לתת לאיגור פיליפנקה לעלות להופעת בכורה בהרכב יחד עם ויקטור גנב במרכז ההגנה. בקבוצה מקווים כי השניים יובילו את ההגנה ויתנו שקט לחלק הקדמי.

בדקה ה-34 מסירה נאה של גדי קינדה הגיעה לבנצי מושל. האחרון הסתובב ומצא את מאוריסיו קורדיירו, שבמקום לשאול את השוער לאיזה פינה הוא רוצה את הכדור הוא נתן פס חלש למרכז השער ועמוס ליקט בקלילות. שתי דקות לאחר מכן ומלך השערים של אשדוד שוב מחמיץ, הפעם לאחר נגיחה שלא הייתה למסגרת.

רגע לפני תום המחצית, ערן לוי מסר כדור עומק לעברו של דידייה קוגבניה, שבילה חצי עונה באשדוד והאקס הכניע את ג'רפי חסר האונים. 1:0 למארחים.

המחצית השנייה נפתחה טוב עבור האורחים שקיבלו פנדל במתנה מרועי ריינשרייבר. ערן לוי ניגש לכדור ובעט לקורה והחוצה. מזל גדול לאשדוד.

בדקה ה-60, אשדוד סוף סוף התעוררה. המחליף יובל יעקובוביץ' קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער וירה לפינה הרחוקה של דני עמוס. 1:1. דקה לאחר מכן מאוריסיו מקבל כדור בתוך הרחבה מקפיץ בקלילות ומוצא את קינדה שמגיע מאחור וקובע מהפך מדהים תוך דקה. 2:1.

ריינשרייבר המשיך לטעות ובדקה ה-70, דור ג'אן הוכשל ברחבה על ידי ויקי כחלון אך רועי ריינשרייבר לא שרק. בדקה ה-74, ריינשרייבר החליט לתת פנדל נוסף לנתניה, לאחר שטים הויבך וויקטור גנב תפסו אחד את השני ברחבה. ריינשרייבר לא היסס, שרק לפנדל והוציא כרטיס צהוב שני ואדום לא מוצדק לגנב. לוי שוב בעט אך הפעם היה זה ג'רפי שהציל מצוין ועשה צדק.

בדקה ה-86 קוגבנייה פרץ באגף הימני, סבע ראה אותו ומסר לו כדור רוחב וקוגבנייה, שהיה בעמדת נבדל, השלים צמד. שער לא חוקי לנתניה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר