רוצה לשמור על שער נקי. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן לקראת נתניה: "לא נבוא להתבטל"

המאמן הביע את מורת רוחו על היכולת של הקבוצה במשחקי הבית והסביר מדוע בחר להכפיל את מכסת הבלמים שלו, "אמרתי לשחקנים, שאם אני אראה שאנחנו לא מצליחים לשמור על שער נקי, יהיו שינויים בקו ההגנה"

פורסם בתאריך: 11.1.18 11:48

     

שביעות רצון במ.ס אשדוד מהרכש שהגיע עד כה בינואר. הקבוצה מעיר הנמל הספיקה להתחזק בשלושה בלמים: איגור פיליפנקה, שחר פיבן ועמית ביטון, אליהם הצטרף הקשר דור ג'אן. עמיר תורג'מן שוחח הבוקר במסיבת העיתונאים והסביר בין היתר מדוע בחר לעבות את חוליית ההגנה ובמקביל סיפר על ההכנות לקראת מכבי נתניה אותה יפגוש בליגה (יום שבת 18:15, אצטדיון נתניה) ובגביע (יום רביעי, 24.1, 19:00).

תורג'מן ואשדוד מגיעים לנתניה לאחר הפסד בית כואב לסכנין אמר: "אין ספק שאחת מהאכזבות זה משחקי הבית אבל אנחנו בהחלט נעבוד על זה כי אנחנו נצטרך לקחת הרבה יותר נקודות בבית. אין ספק שיש פה אכזבה, שדווקא בבית עם הקהל שלנו אנחנו יכולים לעשות דברים יפים ולא מצליחים אבל אנחנו עם הפנים למכבי נתניה, שהיא קבוצה מצויינת, עם שחקנים טובים. קבוצה שעשתה חצי עונה טובה ואין ספק שנצטרך להגיע מוכנים למשחק. למרות שיש להם התקפה מצויינת עם שחקנים שכבשו רבה שערים לא נבוא להתבטל".

על החיזוק בהגנה, "צריך להסתכל על כמות השערים שספגנו. אמרתי לשחקנים ואני אומר את זה לכולם, אם אני אראה שאנחנו לא מצליחים לשמור על שער נקי יהיו שינויים בקו ההגנה. השחקנים צריכים לדעת שאנחנו צריכים לשמור על שער נקי ומשחק ההגנה שלנו צריך להשתפר. פיליפנקה ייתן מהניסיון שלו, ג'אן ופיבן אלה שחקנים שעשו התקדמות גדולה גם בתקופה שלא הייתי ברמלה, בגלל שאנחנו עם המון שחקנים חסרים ראיתי לנכון לעבות את הסגל".

על המפגש בגביע מול מכבי נתניה, "אנחנו צריכים לשמור על הרצף והיציבות ברמה המנטלית וגם במשחק עצמו בשביל להשיג את התוצאות שאנחנו רוצים. הליגה מאוד חשובה מבחינתנו וזה חשוב שנישאר בליגה אבל אני אוהב לנצח כל משחק ונבוא לכל אחד מהמשחקים בכדי לנצח.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר