"לא מתחרט על ההרכב". תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן: "אנחנו צריכים המשכיות"

בקבוצה מאוכזבים מההפסד שהרחיק את הקבוצה מחוף מבטחים בעקבות הניצחון של הפועל אשקלון. שלושה שחקנים צפויים להגיע ומי יעזוב בקרוב את עיר הנמל?

פורסם בתאריך: 9.1.18 10:44

     

המשחק של מ.ס אשדוד אמש נגד בני סכנין סומן כהזדמנות פז להוכיח כי הקבוצה תחת הדרכתו של עמיר תורג'מן נמצאת במקום שהיא לא ראויה לה. אשדוד מעודדת מהעפלה לשמינית גמר גביע המדינה ומשני ניצחונות רצופים, קיוותה להשיג ניצחון בית ראשון העונה ושלישי ברציפות. בפועל, קיבלנו את הקבוצה הרכה שראינו עד כה. שני השערים של אשדוד נבעו מסגירה לא טובה בהגנה וגם לשוער יואב ג'רפי היה בהם חלק. בקבוצה מקווים שהגעתו של איגור פיליפנקה יחד הבאתו של עמית ביטון, שחקן הפועל באר שבע שהושאל עד כה להפועל עכו, תעבה את ההגנה, ששמרה עד כה רק פעם אחת על שער נקי וייתן שקט לחלק הקדמי. בנוסף אליו, בקבוצה מקווים לסיים ביממה הקרובה את עסקת השאלתו של דור ג'אן, והחתמתו של שחר פיבן. מי שיעזוב הוא סידני דה פאריינטה ששוחרר הבוקר, כאשר גם עתידו של אדילסון בהאיה, שלא שותף אתמול, עשוי לעזוב.

תורג'מן הסביר את הסיבות שלדעתו הובילו להפסד, "מהזווית שלי, אנחנו צריכים לעשות את הדברים הקטנים בצורה הכי טובה שיכול להיות. ברגע שלא שמרנו קרוב בקרן, קיבלנו את השער והיה לנו קשה לחזור. לא היינו במשחק מהדקה הראשונה, למרות שהגענו לכמה מצבים טובים. בחצי השני ראיתי את הקבוצה שלי כמו שאני אוהב לראות אותה, מניעה את הכדור ומגיעה למצבים ובסופו של דבר הצלחנו להשוות. השחקנים מאוד רוצים ונחושים לעשות את הדברים בכדי להצליח ושזה לא קורה כמו שאנחנו רוצים יש אכזבה גדולה אבל זה חלק מהמשחק.

על בחירת ההרכב: "אני לא מתחרט על ההרכב. הרכב נבחר על ידי השחקנים, לא היה לנו יותר מדי אימונים, כי שיחקנו ביום חמישי. המטרה העיקרית היא מ.ס אשדוד שלוחצת ותוקפת בטח בבית, שאנחנו חייבים לקחת נקודות ואני בטוח שהבית שלנו עוד יהיה מבצר. הייתה לנו תקופה לא רעה אבל אנחנו צריכים המשכיות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר