נוסע דרומה. פיליפנקה (צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

איגור פיליפנקה הושאל למ.ס אשדוד עד תום העונה

הבלם היהודי ממוצא בלארוסי ששיחק בעברו בליגה הספרדית במדי מלאגה, חתם עד תום העונה בקבוצה מעיר הנמל ויחזק את קו ההגנה של עמיר תורג'מן

פורסם בתאריך: 8.1.18 17:32

     

בלם מכבי תל אביב, איגור פיליפנקה, ישחק עד תום העונה במ.ס אשדוד, כך הודיעה הערב מכבי תל אביב. הגעת פיליפנקה לאשדוד נועדה כדי לקדם את עסקת העברתו של הקשר המוכשר גדי קינדה למכבי תל אביב בתום העונה הנוכחית. פיליפנקה יהודי ממוצא בלארוסי, בעל אזרחות ישראלית ואינו נחשב כזר. בעברו שיחק פיליפנקה בבאטה בוריסוב ובמלאגה הספרדית ממנה הגיע לישראל.

למרות היותו יהודי, פיליפנקה לא התאקלם היטב בארץ הקודש והיה רחוק מלהצדיק את הציפיות שנתלו בו, עקב הגעתו כשחקן בליגה הספרדית. פיליפנקה האריך את חוזהו במכבי תל אביב עד העונה הבאה וצפוי לחזור אליה בקיץ, במידה וירשים במדי הקבוצה מעיר הנמל.

אשדוד תארח הערב את בני סכנין (ב' 19:00) באצטדיון הי"א ותקווה להמשיך את המומנטום החיובי שלה הערב, כאשר פיליפנקה עשוי לשבת על הספסל.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "איגור שמח להיות חלק ממשפחת מכבי ת"א אבל בשלב זה של הקריירה שלו, איגור רוצה לשחק מידי שבוע. אנו מבינים את רצונו והתשוקה שלו לשחק, לכן הגענו לסיכום על השאלה לאשדוד עד סוף העונה. נמשיך לעקוב אחרי איגור באשדוד. נשב לדון איתו בקיץ האם יהיה נכון עבור שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות ואת המשך דרכו במועדון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר