צמד של מאורסיו שולח את אשדוד לשלב הבא בגביע

שער בכורה של עודד גביש (37) החזיק כמעט 50 דקות אך בנצי מושל (86) עם שער שיוויון שלח את הקבוצות להארכה. בדקה ה-114 מאוריסיו הפך את התוצאה וכבש את השלישי

פורסם בתאריך: 4.1.18 21:36

     

סיבוב ח' של גביע המדינה החל הערב עם הדרבי הדרומי המסקרן בין הפועל אשקלון, שמארחת את מ.ס אשדוד. הפועל אשקלון מגיעה לאחר הפסד צורם 1:0 להפועל באר שבע, שהגיע בדקה ה-91, כאשר אשקלון הייתה בנחיתות מספרית במשך 40 דקות.

מ.ס אשדוד מנגד מגיעה לאחר ניצחון חוץ דרמתי מדהים מול עירוני קריית שמונה 2:1. עמיר תורג'מן פתח  עם הרכב חזק ופתח עם כוכב הקבוצה, גדי קינדה, שנעדר מהמשחק הקודם עקב עבירת משמעת. נעים מנגד, העלה לראשונה את ליאור חדריאן, ירדן אבוחצירה ושרון גורמזנו שלא פתחו בהרכב מאז גביע הטוטו. רק 500 צופים הגיעו לאצטדיון סלה.

כבר בדקה ה-3, חוסר הבנה בין עודד גביש לטל  מכלוף, גרם לאחרון לאחר לכדור ודין דוד שעט על המציאה מצא את חדריאן עירני. בדקה ה-8 שוב טעות בהגנה אפשרה לדן ביטון לבעוט היטב אך שוב חדריאן היה במקום. בדקה ה-12, סער בנבנישתי הגיע למצב ראשון עבור אשקלון אך ג'רפי בעבודת רגליים מדהימה, הציל שער בטוח. בדקה ה-37, כדור קרן של שון מלכה מצא את ראשו של עודד גביש שהתרומם מצוין ונגח לקורה ופנימה. 1:0 להפועל אשקלון. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

בדקה ה-51, גביש ביצע שגיאה חמורה ואיבד לדין דוד שכבר עבר את חדריאן אך זה בשארית כוחותיו שלח יד והציל שער בטוח. בדקה ה-53, דין דוד מצא את בנצי מושל בכדור עומק נפלא, אך שוב חדריאן היה שם בכדי להציל. בדקה ה-86, אביב סולומון פרץ יפה באגף ומצא את דוד שבעיטת הפאלש שלו פגעה בבנצי מושל וחדרה פנימה 1:1. בדקה ה-88 אספה ביצע עבירה מאחור ומשיח בחר להוציא את הצהוב השני והאדום. 1:1, תוצאת המשחק לאחר 90 דקות, יוצאים להארכה.

בדקה ה-114 קינדה קיבל הזדמנות פז לשלוח את קבוצתו לשלב הבא אך גביש זינק והסיט החוצה את הכדור. כדור קרן של אשדוד מביא לה את השער המיוחל. ערבוביה ברחבה איפשרה למחליף מאוריסיו לכבוש ולבצע מהפך שני תוך שבוע. בדקה ה-120 מאוריסיו כובש את השער השלישי ושולח את אשדוד לשמינית הגמר.

הפועל אשקלון: ליאור חדריאן; אייל משומר, טל מכלוף, עודד גביש, שי חדד; ירדן אבוחצירה, מילאן סמילאניץ', רודי חדד; שון מלכה, שרון גורמזנו, סער בנבנישתי.

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי; טום בן זקן, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון; יצחק אספה,  דן ביטון, פאג'ס סידני; גדי קינדה, דין דוד, בלסינג אלקה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר