קרב מוחות. נעים נגד תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

תורג'מן ומ.ס אשדוד מחכים להפועל אשקלון: "קבוצה טובה ועיקשת"

חיכינו וציפינו ומחר (ה' 19:05) אצטדיון סלה באשקלון ייארח את הדרבי הדרומי בין הפועל אשקלון למ.ס אשדוד שייפתח את סיבוב ח' של גביע המדינה. תורג'מן: "רוצים להתקדם צעד צעד"

פורסם בתאריך: 3.1.18 12:50

     

עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת משחק הגביע המסקרן מול הפועל אשקלון, שייערך מחר בשעה 19:05, באצטדיון סלה באשקלון. תורג'מן נזכר בימים העליזים של הגביע. "תמיד מרגש לשחק בגביע, עוד שהיינו ילדים זה היה אחד המפעלים הכי מרגשים שיש, גם כי ניצחון ואתה ממשיך, הפסד ואתה הולך הביתה. הגביע מסמל דווקא את המקום של הקבוצות הקטנות, במשחק אחד הכל יכול להיות בשביל זה, זה כל כך מעניין ומרגש".

על סדר העדיפויות של קבוצתו אמר, "קודם כל ללא ספק הליגה היא מעל הכל גם מבחינת אשדוד. עם זאת, אני מנסה להנחיל לשחקנים שכל משחק אני רוצה לבוא ולהיות תחרותיים עד הסוף ולכן גם במשחק הזה נרצה לבוא ולנצח ולהתקדם שלב. אני לקחתי גביע בתור שחקן ובתור מאמן בנוער וכל אחד חולם לבוא ולקחת תארים. מצד שני אני זוכר ששיחקתי באשדוד, הגענו לחצי הגמר והאצטדיון היה מלא וחזרנו עם הזנב בין הרגליים אבל להגיע לחצי הגמר היה מבחינתנו מאד יוקרתי ומכובד. אנחנו רוצים להתקדם צעד צעד ונבוא נחושים ולנצח את המשחק, לא יודע איך יתפתח זה משחק קשה מול קבוצה בליגת העל. ברור לנו שהגביע הוא הבונוס והליגה הוא העיקר וגם אותו אנחנו רוצים לנצח".

על היריבה, "קודם כל בטוח יהיה משחק קשה. תמיד בין אשקלון לאשדוד יש מאבקים קשים ומעניינים גם כי הקבוצות באותה רמה פחות או יותר של תקציבים ושל סגל השחקנים, לכן זה תמיד קשה. אשקלון קבוצה טובה ועיקשת באמת ומשתדלת לעשות את הקושי לקבוצה היריבה ומזה היא צומחת וגדלה. אנחנו בדרך שלנו ממשיכים להתקדם ולבוא ולהביא את עצמנו להמשיך תהליך שאנחנו עוברים ואני מקווה להמשיך אותו גם מחר".

                      דרבי דרומי בגביע המדינה (צילום: אורי קריספין)

על ההשעייה של קינדה, שצפוי לחזור לסגל ואף תורגל בהרכב. "אני חושב שהדרך הנכונה להצלחה של קבוצה היא גישה של שחקנים. אני חושב ששחקנים לפעמים מועדים והם צריכים לדעת את זה והם צריכים לקבל עונשים וזה חלק מהעניין. מבחינתי הפרשה עם גדי עברה. אנחנו נשתמש בו בטוח לא יודע אם ייפתח או לא. מבחינתי קודם כל גישה ומשמעת ורק אחר כך תביאו את הכדורגל והכישרון שלכם".

תורג'מן דיבר על המטרות של קבוצתו בחלון העברות, "יש שחקנים נוספים מלבד דור ג'אן ושחר פיבן, פשוט יש לנו שני משחקים בארבעה ימים וצריכים להתרכז בהם. אנחנו עובדים עד היום, מהיום נתרכז בשני המשחקים שלפנינו. ביום שלישי נחזור להתקדם עם שחקנים כרגע מה שחשוב באמת זה הצלחת הקבוצה בשני המשחקים האלה ואנחנו יודעים גם שצריך להתחזק במספר שחקנים ואנחנו נעשה את זה. אני חושב שבגלל פציעות של שחקנים בקישור חסר לנו עוד קשר שיימלא את המקום, יכול להיות שנצטרך גם בלם זה תלוי אם נמצא. תוך כדי תנועה ניראה מה המצב חן עוד לא חזר ובאהיה נפצע אולי עוד שחקן בחלק הקדמי אבל נצטרך לראות גם מה נביא , לא נביא סתם אם זה לא מספיק טוב או פחות טוב ממה שיש לנו כרגע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר