היה רק חסר שער. שחקני הקבוצות (צילום: אורי קריספין)

לא מה שציפינו: 0:0 בין הפועל אדומים לעירוני אשדוד

הדרבי הבטיח, אך לא הצליח לקיים. 6,500 אוהדים גדשו את יציעי הבטון באצטדיון הי"א ונתנו אווירה שלא מביישת את ליגת העל. אך השחקנים לא הצליחו לקיים על הדשא. בסיום, תיקו 0:0 מאכזב, שהשאיר את המצב בטבלה על כנו

פורסם בתאריך: 30.12.17 21:21

     

דקות ארוכות בטרם נשרקה שריקת הפתיחה, הצבע חזר לאצטדיון הי"א. מחנות האוהדים של שתי הקבוצות, ענו על הציפיות וגדשו את היציעים עד הכסא האחרון. אוהדי שתי הקבוצות שבחרו לא לשלם את מחיר הכרטיס, נצפו צופים במשחק מחלונות וגגות הבתים הסמוכים למגרש. הפועל אדומים מארחת את הדרבי הראשון לעונה, שינעל את הסיבוב הראשון בליגה ב' דרום ב'. המארחת מובילה את הטבלה בשתי נקודות מסגניתה, עירוני אשדוד. בטרם המשחק התקיים טקס מרגש לשני בוגרים של אגודת הפועל אשדוד המיתולוגית, שהפכו לשניים מגדולי השחקנים בישראל, חיים רביבו ואלון חזן. גם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, איש העסקים רוני מאנה ושחקן העבר, נאור גלילי נכחו ביציע הכבוד שהיה גדוש ומלא.

               האוהדים האדומים (צילום: אורי קריספין)

בדקה ה-27 הפועל אדומים מקבלת מתנה מהגנת עירוני אשדוד בדמות כדור חופשי 25 מטר מהרחבה. דוד רביבו ניגש לכדור אך אנגלשטיין הדף בקצות האצבעות. בדקה ה-32, יוסי פליקר מגיע חופשי מול שקל, שניפק עצירה גדולה והותיר את תוצאת הפתיחה על כנה. בדקה ה-33 וורקאט מסתובב ומבלי להביט למסגרת ניפק כדור מצוין שהיה רחוק במעט מהקורה.

0:0 תוצאת המחצית.

בדקה ה-51, וורקאט שיחרר בעיטה מפתיעה שכמעט פגשה את חיבורי הקורות של אנגלשטיין. דקה לאחר פליקר נגח מעל השער ופספס הזדמנות מצויינת להעלות את הצהובים ליתרון. בדקה ה-67 אלמקייס מצא עצמו מול שקל אך לפני שהספיק לבעוט מקרוב אזולאי גלש נהדר וחילץ. בדקה ה-81, ביטון בעט כדור שפגע, בשחקן הגנה של עירוני וכמעט חדר לרשת. דקה 89 ואריאל טרבלסי כמעט כובש נגש האקסית אך הכדור עובר מהצד הלא נכון של העמוד. דקה לאחר מכן, פליקר ניסה את כוחו אך גם הוא כשל במשימה.

                      אוהדי עירוני אשדוד (צילום: אורי קריספין)

הפועל 'אדומים' אשדוד: יוסי שקל;משה שליו, גולן עמוס, יאיר אזולאי, רחמים צ'קול; נתן גנון, לישי ביטון, גאדיף וורקא, דוד רביבו, נועם תרועה (דניאל אטיאס); אריאל טרבלסי.

עירוני אשדוד: גל אנגלשטיין; נדב עמר, בר קחלון, לירן קצב (יובל אלמקייס, 58), שגיא כהן; ערן מלכין, מאור זוהר, ברוך דגו, שהאב פשאי, אסמלאש טקלה, יוסי פליקר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר