הפעם הוא מהעבר השני. מיקי סירושטיין. צילום: אורי קריספין

מחר: מ.ס מארחת את בית"ר ואת סירושטיין

במ.ס אשדוד נשמו לרווחה אחרי שיצאו מאצטדיון המושבה עם נקודה אחת. רק מה, זה לא תרם דבר למיקום בטבלה, והקו האדום עדיין מאיים מלמעלה. לקראת המשחק הביתי מול בית”ר והמפגש עם האקס סירושטיין מקווים לצאת עם שלוש נקודות

פורסם בתאריך: 23.12.17 10:57

     

מ.ס אשדוד יכולה בהחלט לצאת מרוצה ונשכרת מהתיקו האחרון שלה באצטדיון המושבה. על פי איך שהמשחק התפתח, אשדוד יצאה בשן ועין וצריכה להודות לאלילת המזל על כך שלא הפסידה במשחק, למרות הרצון לרשום ניצחון. השליטה של מכבי פתח תקווה התבטאה בכל רגע נתון במשחק, וכך גם יצירת המצבים שלה.

אמנם מ.ס השכילה לחזור מפיגור עם השער שהבקיע דין דוד ונראתה טובה יותר במחצית השנייה, אך היא יכולה לקחת מהמשחק הזה בעיקר את הנקודה שהשיגה. זה היה תיקו שלישי ברציפות של הקבוצה, והוא ממקם אותה עדיין מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות בלבד.

דין דוד. צילום: אורי קריספין

עם זאת, באשדוד מעודדים מכך שידעו לעצור את רצף ההפסדים. “בשלושת המשחקים האחרונים ידענו לחזור יפה, אנחנו מראים אופי ויכולת מנטלית”, אמר המאמן עמיר תורג’מן בסיום המשחק. “אמנם הכדורגל הוא לא ברמה גבוהה במיוחד, אבל במחצית השנייה השתפרנו והגענו למצבים. אני מאוד מעודד מהמנטליות, רצינו גם לנצח, אבל זה לא היה מספיק. אני בטוח שזה עוד יגיע”. על ההבדל בין שתי המחציות של הקבוצה, שהייתה טובה יותר בשנייה, אמר תורג’מן: “זה עניין של הרבה רצון. לבוא נחושים ואגרסיביים, כמו שהם שיחקו במחצית הראשונה. היה לנו מעט מזל כי הם גם הגיעו למצבים. מרוצה מאוד מהתיקו, אך שואף להרבה יותר”.

באשדוד היו שבעי רצון מהשיפור הניכר ביכולתו של החלוץ הניגרי בלסינג אלקה, שבישל את שער השוויון לדין דוד. גם מהתפוקה של דין דוד יכולים לשאוב עידוד, לאחר שלא הצליח עד כה להביא את יכולתו לידי ביטוי ולתרום במספרים לקבוצה. דוד רשם את שער הבכורה שלו, ובמועדון מקווים כי השער יעניק לו ביטחון ויפתח לו את הדרך לשערים נוספים.

מאמן מ.ס עמיר תורג'מן. צילום: אורי קריספין

עם זאת, מכת הפציעות לא פוסחת על מ.ס אשדוד, וישנם לא מעט שחקנים פצועים, בעיקר בחוליית הקישור. במהלך השבוע התבשרה הקבוצה כי הקשר האחורי תום מונד סובל משברי מאמץ וייעדר בשלושת השבועות הקרובים. בנוסף, חברו למרכז המגרש רועי בקל, שסובל מקרע בשריר הארבע ראשי, ייעדר במשך כחודש. גם הקשר המוכשר גדי קינדה, שתוקל לא מעט במהלך המשחק מול פתח תקווה, נזקק לטיפול ברגלו מהצוות הרפואי לאחר שריקת הסיום, אך על פי ההערכות נראה כי השחקן אינו סובל מפציעה כלשהי אלא ממכות יבשות בלבד, והוא יעמוד לרשותו של תורג’מן במשחק הקרוב.
נערכים לבית"ר ולמפגש מול מיקי סירושטיין.

בקיץ האחרון זעמו אנשי מ.ס אשדוד על מיקי סירושטיין ועל הצעד שבחר לעשות. באשדוד סברו כי סירושטיין ירשום עונה נוספת בקבוצה מהנמל, בעיקר כיוון שהיה נדמה שמדובר בשידוך אולטימטיבי שמתאים לשני הצדדים. “מיקי היה שחקן אהוב מאוד בחדר ההלבשה ובלם שהתאים לנו מאוד”, אמרו באשדוד. “יחד עם זאת, עד עכשיו אנחנו לא מבינים את הדרישות הכספיות שלו, שהיו גבוהות בהרבה ממה שהוצע לו”. לשאלה אם הוצע להפחית ממשכורתו השיב אותו גורם בשלילה. “הצענו למיקי בדיוק את אותם התנאים שהיו לו בעונה האחרונה, אך הוא סירב”.

באשדוד היה מי שחשב שסירושטיין, שגדל ברעננה ולא זכה לשחק בקבוצות גדולות, יעדיף להישאר באשדוד, שהפכה עבורו לחממה. במועדון היו בטוחים שהבלם יתקפל, יוריד מדרישותיו וישחק עוד עונה כבלם הקבוע של מ.ס אשדוד. אלא שסירושטיין כנראה ידע משהו שבאשדוד לא ידעו וחתם במהלך מפתיע בבית”ר ירושלים. תחילה, הוא לא קיבל הרבה דקות משחק, אך ללא ספק במחזורים האחרונים הוא סוג של באנקר אצל המאמן הצעיר וחסר הניסיון בני בן זקן.

על יכולתו יש ויכוח: יש שיגידו כי סירושטיין הוא החתמה כושלת של בית”ר ירושלים, אך אחרים יכולים לסייג ולומר שסירושטיין אחרי הכול הוא לא הבעיה של הקבוצה מהבירה. בכל מקרה, ברמה האישית אין ספק שאלו שלא האמינו בקפיצת המדרגה שאותה מסוגל לבצע הבלם אוכלים כעת את הכובע. אשדוד, שהיו ברשותה צמד הבלמים חאתם עבד אלחמיד ומיקי סירושטיין, מעוז ההגנה שלה, החוליה החזקה בעונה שעברה, מוצאת את עצמה כעת כקבוצת תחתית במאבק קשה מאוד נגד הירידה. יכול מאוד להיות שבמ.ס מתחרטים כעת שלא עשו יותר כדי להשאיר את הבלם, בטח לנוכח ההגנה הבלתי יציבה שיש לקבוצה העונה וכמות השערים הגדולה שספגה עד כה.

 

ביום ראשון הקרוב (20:15) היא תארח את בית”ר ירושלים ותפגוש את סירושטיין, שלראשונה בקריירה יגיע לאצטדיון הי”א במדים אחרים. בית”ר סירבה להעניק לסירושטיין להתראיין לקראת המפגש המיוחד, אך בסביבתו של השחקן סיפרו ל"כאן דרום" כי הבלם מתרגש מאוד לשחק מול קבוצתו לשעבר, אך עם זאת, ידע להתנתק במהלך המשחק ולשים בצד את הרגש. מבחינת אשדוד, ההכנות למשחק הן לחלוטין רגילות. למרות פערי האיכויות, תורג’מן יחפש להפתיע ויקווה לתפוס את בית”ר ביום פחות טוב. אם אשדוד תשכיל לקחת שלוש נקודות, יהיה זה ניצחון הבית הראשון שלה העונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר