עמיר תורג'מן: "לא מסתכלים על בית"ר אלא על עצמנו"

מ.ס אשדוד מחכה לבית''ר ירושלים (יום ראשון 20:15, אצטדיון הי''א) ולא חוששת. תורג'מן: "בוחנים את הצרכים שלנו לקראת חודש ינואר"

פורסם בתאריך: 21.12.17 10:42

     

עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד ערכו הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים, שייערך באצטדיון הי"א (א' 20:15).

תורג'מן נשמע מרוצה מהאופי שמציגים חניכיו במשחקים האחרונים, "אין ספק שאנחנו שמחים על כך שאנחנו מצליחים לחזור ולהשוות אבל בסופו של דבר צריך לנצח. אני רואה את ההתקדמות אבל בסופו של דבר צריך לנצח.
אין ספק שבית"ר ירושלים קבוצה מאוד טובה עם שחקני נבחרת מאוד טובים. אנחנו צריכים להגיע מוכנים במאה אחוז כדי להוציא תוצאה טובה".

על היריבה, "אנחנו לא מסתכלים על בית"ר אלא רק על עצמנו ואני שמח שהדברים מסתדרים, אבל רק אחרי המשחק נדע אם זה השפיע או לא. אנחנו צריכים להצר את צעדיהם, זה לא יהיה קל, כי בית"ר קבוצה שיוזמת ומבקיעה המון שערים".

על השמועת לגבי מעבר של גד קינדה בינואר, "בכל שבוע יש פרסום כזה או אחר ואני לא יודע אם זה נכון, אני לא יודע אם זה נכון אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק הקרוב. אנחנו בוחנים את הצרכים שלנו לקראת ינואר. אני יכול להגיד שהרבה שחקנים מתקדמים ומפתיעים את עצמם וזה בהחלט מעודד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר