"יש שחקנים מאוד טובים וצריך לחבר הכל למשחק טוב ולניצחונות". תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן: "התוצאה זה הדבר האחרון ברשימה"

עמיר תורג'מן חושש מרמת המחויבות של חניכיו נגד הקטנות ובטוח שהם בדרך הנכונה. "אנחנו צריכים להביא הרבה אופי ויכולת", אמר תורג'מן

פורסם בתאריך: 15.12.17 11:25

     

לאחר שתי תוצאות תיקו ברציפות וללא ניצחון בית בכל הסיבוב הראשון, עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד מקווים להשיג ניצחון חוץ יוקרתי על מכבי פתח תקווה המגמגמת.

תורג'מן אמר במהלך האימון המסכם: "המטרה מבחינתנו היא להגיע מוכנים ודרוכים למשחק. זה קל להיות דרוך לקראת מכבי תל אביב והפועל חיפה והחכמה היא לעשות את זה דווקא במשחקים שהם בלבל שלנו. לפני שאנחנו מדברים על 3 נקודות, אנחנו צריכים לראות איך נגיע למשחק. זה השינוי שאנחנו מדברים עליי".

על כך שהקבוצה לא מנצחת, אמר: "בסך הכל התוצאה זה הדבר האחרון ברשימה, כשעובדים לפי דרך ואני מרגיש שהיא משתפרת. זה לא מגיע בשבוע-שבועיים, ולפעמים גם לא בחודש חודשיים. בשבוע שעבר ידענו לחזור מול הפועל חיפה, שהיא מהטובות בליגה, זה מבחינתי דרך. נכון, זה לא מתורגם לניצחונות אבל זו דרך. אם היינו מקבלים את השני ולא היינו במשחק ובלי הגישה הנכונה, היינו צריכים לבדוק את עצמנו".

 

על כך שהקבוצה לא מרבה לכבוש: "מבחינה סטטיסטית, גול אחד לא תמיד מספיק וגול שני עוזר לקבוצה להבטיח את הניצחון, אבל אני רוצה לראות את הקבוצה שלי שומרת על שער נקי".

על היריבה: "מכבי פ"ת קבוצה מסודרת ומאומנת עם שחקנים טובים אבל היא בלבל שלנו. אנחנו צריכים להביא הרבה אופי ויכולת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר