שחקני מכבי אשדוד (צילום ארכיון: אורי קריספין)
שחקני מכבי אשדוד באר טוביה. צילום ארכיון: אורי קריספין

הצגה כפולה: ניצחונות לקבוצות הגברים והנשים של מכבי אשדוד

מכבי אשדוד באר טוביה קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם ניצחון דרמטי על הפועל תל אביב 82:80. מכבי 'בן' בנות אשדוד הביסה את בנות הרצליה 75:56

פורסם בתאריך: 12.12.17 00:38

     

חובבי הכדורסל בעיר בהחלט יכולים לצהול אחרי ערב מושלם ומתוק לקבוצות הכדורסל של הנשים והגברים של אגודת מכבי אשדוד ששיחקו האחת לאחר השנייה, באולם הקרייה העירוני. הנרי סק הוביל את רשימת הקלעים של אשדוד עם 20, אבל סיפור המשחק היה גיל אמיתי. הרכז בן ה-28, פתח בחמישייה והשיב עם 15 נק', חלקן קריטיות מאוד.

הקבוצה של בראד גרינברג לא הייתה רחוקה מלהפסיד את המשחק הזה, לאחר שהפועל תל אביב החטיאה לא פחות מ-3 פעמים את הזריקה האחרונה, שיכלה לנצח עבורה את המשחק או לפחות לשלוח את הקבוצות להארכה, אך כשלה מלעשות זאת.

בראד גרינברג אמר ביום: "אני שמח בשביל הבחורים. הם יכולים לחייך לכמה ימים אבל אסור לנו להרגיש שמחים מדי מהניצחון. יש לנו עוד המון עבודה לעשות ולהשתפר, זה כיף לנצח וכשאתה עושה זאת הדברים הולכים ביתר קלות אבל באותה מידה לא לנוח על זרי הדפנה". על אמיתי, "אנחנו יכולים לשלוט יותר במשחק איתו ולהוריד מהנרי קצת לחץ. הוא יודע מה הוא עושה על המגרש והוא עושה את זה הערב עם המון ביטחון".

גיל אמיתי: "שקבוצה מגיעה עם ארבעה הפסדים ואתה בפיגור, אתה מרגיש שזה שוב בורח לך מהידיים. עשינו פה מאמץ אדיר מול קבוצה טובה ומאומנת וצריך לתת קרדיט לקהל פה. זה יומרני מבחינתי להציב מטרות כי רק הגעתי אבל אני מטבעי רוצה לשאוף כמה שיותר למעלה".

מכבי 'בן' בנות אשדוד 56:75 בנות הרצליה

החזרה של שי דורון עליה פורסם מוקדם יותר היום, דירבנה את השחקניות בצהוב, שדרסו כל מה שעומד מולן. דורון, שלא שותפה בסופו של דבר, צפתה בחברותיה ביציע מנצחות את היריבה בנות הרצליה בצורה מוחצת.

כבר בפתיחה, יתרון 10 נקודות של המארחת אותת על המגמה שצפינו הערב על הפרקט בהיכל הקרייה. טיפאני הייז הובילה את רשימת הקלעיות  עם 24 נק', מיד אחריה טיפאני ג'קסון עם 17, לויצקי והופקינס עם 14 כ"א.

חוגגות את הניצחון. שחקניות מכבי בנות אשדוד (צילום: דוברות הקבוצה)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר