ניצחון גדול. שחקני הפועל 'אדומים' (צילום: דוברות הפועל 'אדומים' אשדוד)

עירוני אשדוד והפועל אדומים ניצחו, הפער בפסגה: 2 נק'

הפועל 'אדומים' אשדוד הביסה את בית"ר גבעת זאב, משערים של גולן עמוס, אריאל טרבלסי ונועם תרועה ונותרה בעשרה שחקנים עקב הרחקתו של משה שליו. יוסי פליקר כבש לעירוני אשדוד

פורסם בתאריך: 8.12.17 15:00

     

100 אוהדים אדומים, שלא נרתעו ממזג האוויר הקריר בירושלים ומהמצב הביטחוני, הגיעו למגרש בפסגת זאב בכדי לדחוף ולעודד את שחקני הפועל 'אדומים' אשדוד מול היריבה, בית"ר גבעת זאב. כבר בדקה הראשונה הבלם גולן עמוס מצא את הרשת של פסגת זאב ואותת על אשר יתרחש במהלך המשחק. גם ההרחקה של משה שליו בדקה ה-27, בעקבות עבירה גסה לא הרתיעה שחקני 'אדומים' ובדקה ה-30, אריאל טרבלסי הכפיל את התוצאה.

כר הדשא הרעוע לא מנע מנועם תרועה להעלות את קבוצתו ליתרון 3:0, כאשר בהמשך גבעת זאב הצליחה לצמצם את התוצאה. 3:1 בסיום, ניצחון גדול להפועל 'אדומים' אשדוד שמהדקה ה-27 נותרה בעשרה שחקנים

במקביל, עירוני אשדוד אירחה את בית"ר מעלה האדומים. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אך למרות זאת עירוני אשדוד צריכה להודות ליוסי פליקר שהעלה אותה ליתרון 1:0 מבישול של ברוך דגו, בדקה ה-55. יתרון שנותר עד הסיום.

התוצאות של שתי האשדודיות מותירות את המצב בטבלה על כנו כאשר הפועל 'אדומים' מובילה את הטבלה עם 32 נקודות, בעוד עירוני אשדוד במקום השני עם 30 נקודות. שתי הקבוצות תפגושנה אחת את השנייה בעוד שני מחזורים, כאשר המטרה היא להפוך את המשחק לכזה שישפיע ישירות על גורל העולה לליגה א' בתום העונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר