לישי ביטון נשאר באדום. צילום פייסבוק אדומים אשדוד

אדומים אשדוד: לישי ביטון ונתן גנון ימשיכו, עמירן ביטון החל להיבחן באשקלון

אצל הקבוצה האדומה של העיר מתחילים לעבוד וסיכמו עם שניים מכוכבי העלייה בעונה שעברה. גנון: "זו ההחלטה הקלה בקריירה".

פורסם בתאריך: 8.7.17 19:29

     

בהפועל 'אדומים' אשדוד, מתחילים לשנס מותניים ומתכוננים לקראת העונה הבאה בליגה ב'. לאחר עליית הקבוצה בעונה שעברה, אחת מהמטרות הברורות של המועדון הקיץ, הוא לשמר את מוציאי לפועל העיקריים של הקבוצה וליצור חומר שחקנים אטרקטיבי שיאיים על כרטיס העלייה לליגה א'.

הראשונים שזכו לחוזה מחודש הם השחקנים לישי ביטון ונתן גנון שכבר חתמו בשורות המועדון. ביטון, שמשמש כקשר האמצע של הקבוצה וירשום את עונתו השלישית במועדון, סיפר אחרי החתימה: "התאהבתי במועדון מאימון הפתיחה הראשון, ואני מתרגש מאוד לקראת אימון הפתיחה השלישי, מצפה לנו עונה מאתגרת ואני בטוח שבעזרת הקהל התומך שלנו השמיים הם הגבול מבטיח לכולם שניתן את הדם שלנו במגרש עבורכם". גם הקשר, נתן גנון, שישחק אף הוא את עונתו השלישית במועדון האדום, היה נרגש לאחר חתימתו: "זו ההחלטה הקלה ביותר בקריירה שלי, אחרי עונת עליה מוצלחת במשפחה האדומה המשכיות היא שם המשחק. אני רואה את הפועל אשדוד בשנים הקרובות בליגה הלאומית ומתרגש לקראת העונה הבאה, החלום שלי הוא להחזיר לאוהדים ולמערכת ולסגור את החוב בדרבי הקרוב".

בניגוד לשניים, גדיף וורקט ועמירן ביטון החלו להיבחן במדי הפועל אשקלון מליגת העל. הראשון נכון לרגע זה לא מצליח לבלוט ולהרשים את יובל נעים, ואילו לגביי ביטון, הרי שרק אתמול הוא נקרא להצטרף לאימוני הכחולים והוא מקווה להשאיר חותם. יש לציין כי מי שמשמש כעוזר מאמן שני באשקלון, הוא עמי ג'רבי, שהמליץ על השניים, לאחר שכזכור בעונה שעברה שימש כיד ימינו את פיני עייש בהפועל אדומים אשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר