אוהדי הפועל אדומים אשדוד (צילום: אורי קריספין)

הומור או חציית קו אדום?

אוהדי הפועל 'אדומים' אשדוד הכינו סרטון סאטירי על יו"ר עירוני אשדוד טל אספורמס שמופיע בסרטון כהיטלר. אספורמס: "יש דברים שלא צוחקים עליהם". בעקבות הפרסום הסרטון הוסר

פורסם בתאריך: 4.12.17 13:25

     

אוהדי הפועל 'אדומים' אשדוד החליטו לחמם את הגזרה המתוחה בין שתי קבוצות האוהדים של העיר אשדוד עם סרטון סאטירי פרובוקטיבי במיוחד.

בסרטון מתואר יו"ר עירוני אשדוד טל אספורמס כאדולף היטלר עם כתוביות שונות. הסצינה לקוחה מהסרט המפורסם 'הנפילה'. לאחר ש"כאן דרום" חף את הדבר, הסרטון הוסר מיו-טיוב.

אספורמס הזדעזע מהסרטון ומסר בתגובה: "אין לי בעיה עם הומור וזאת לא פעם ראשונה שנעשים עליי סרטונים מצד החברים מעבר לכביש ובהחלט שאני מקבל את זה בכיף כי זאת חלק מהתרבות שלנו היום, אבל שימוש בדמות שהשתמשו בסרטון המדובר ובסצנה שממנה הוא נלקח לדעתי חוצה קו אדום שהוא לא מקובל ולא תקין,  כי פשוט יש דברים שלא צוחקים עליהם בטח אם אתה יהודי. חבל שזאת הדרך שבחרו ואני מקווה שמי שאחראי לזה ימצא את הדרך להבין כי טעה טעות קשה".

מדובר האדומים רז בנימין נמסר בתגובה:

"מדובר בסרטון שאוהד ספציפי הכין על דעת עצמו. אנחנו בהנהלת האדומים רואים בחומרה את מי שאחראי לסרטון הזה. היריבות בינינו לבין הצהובים היא יריבות ספורטיבית בלבד! ההשוואה לדמויות בסרטון אין לה מקום לא בספורט ולא בשום מקום בכלל. אנחנו כן בעד תחרות ספורטיבית וגם ביציעים אך זה חייב להישאר בגדר ספורטיבי בלבד!

מי שחושב שיש הפועל בלי מכבי או מכבי בלי הפועל טועה! זו יריבות שהייתה חסרה לאנשים לטוב ולרע. המפגש ביננו היא חגיגה ספורטיבית לאוהבי הספורט, לכדורגל ובכלל לעיר כולה. אנו צופים שהדרבי הקרוב יתעלה לרמות שלא נראו שנים בעיר וככל הנראה כמות הצופים במגרש תשבור שיא חדש במפגשי הדרבי.

אנחנו קוראים לכל האוהדים משני המחנאות להגיע ליהנות מהאווירה מהמשחק ולשמור על רוח ספורטיבית ולהימנע צכל סוג של גזענות או אלימות. הכדורגל שייך לאוהדים!".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר