קרדיט צילום: כריס גרנט

מורידים בפניו את הכובע: עדי קלנג מאשדוד אלוף העולם בגלישת גלים

הישג מדהים לעדי קלנג, הנציג האשדודי בתחרות בסן דייגו: זכה במקום הראשון באליפות העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות בדיוק ביום שבו מציינים את זכויותיהם: "אני בהתרגשות מטורפת. לא מאמין"

פורסם בתאריך: 3.12.17 00:18

     

עדי קלנג עשה את זה וזכה באליפות העולם בגלישת גלים לאנשים עם מגבלות שמתקיימת בסן דייגו ארה"ב. קלנג, נשוי לסימה, עו"ד בלשכה המשפטית של עיריית אשדוד ואב לשלושה, הוא הישראלי הראשון שהתמודד בתחרות וזכה בה ביום שבו מציינים את היום הבינלאומי לזכויותיהם של בני אדם עם מוגבלויות. הוא נפצע בתאונת גלישה שהותירה אותו בעל נכות.

כך הוא נראה ונשמע רגע לפני:

ראש העירייה ד״ר יחיאל לסרי שוחח עם קלנג אחרי הזכייה ובירך אותו. לפני תחרות הגמר כתב לסרי בפייסבוק: "כבוד לאשדוד ולבעלי המוגבלויות בישראל – עדי קלנג, תושב העיר, העפיל לגמר אליפות העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות!

עדי, בנם של אווה ויקיר העיר אריה קלנג זכרם לברכה, הוא המתמודד היחיד מישראל בתחרות בקליפורניה. הישגו של עדי מגיע בעיתוי מיוחד – היום מציינים בעולם את היום הבינ״ל לזכויות אנשים עם מוגבלות.

בשעה 22:00 הערב שעון ישראל יחל מקצה הגמר וישודר חי בעמוד העמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי באשדוד. בהצלחה לעדי!".

עשה את זה – קלנג עם רעייתו סימה. צילום: העמותה לקידום הגלישה באשדוד

עדי קלנג מאשדוד מייצג את ישראל באליפות העולם בגלישת גלים לבעלי מוגבלויות, אתמול (שבת) קלנג עלה עדי לחצי הגמר לאחר שסיים את מקצה הרבע הגמר במקום הראשון, עבור קלנג זהו יומו הרביעי בתחרות. הבוקר (ראשון) התבשרנו על עלייתו של קלנג לגמר התחרות, וברגעים אלו קלנג סיים את מקצה נגמרים ר א ש ו ן.

 

מתוך הפייסבוק של קלנג

"מרגש לראות את עדי מגיע לתחרות עם דגל ישראל ודגל אשדוד ולכל אורך התחרות הוא מסתובב כאשר הוא לוקח אותם איתו. אחד הצילומים המרגשים של התחרות שזכתה גם לעלות לפייסבוק של התחרות הייתה של עדי כאשר הוא נתפס גולש על הגל ודגל ישראל על הגלשן .בנוסף, עדי לקח איתו בבקבוק חול מחוף הים של אשדוד שאותו מילאו הגולשים ביחד עם ילדים עם מוגבלויות שלוקחים חלק בלימוד גלישת גלים ועדי בינו אחד המדריכים וכל זה בהתנדבות מלאה" אומרים בעמותה לקידום גלישת הגלים והספורט הימי באשדוד .

 

לחצו על התמונה לצפייה בוידאו

לאורך כל התחרות מתקיימים שידורים חיים בפייסבוק של העמותה לקידום הגלישה באשדוד והחברים תומכים ומעודדים ללא הפסקה .
בכל מקרה מדובר כבר בהישג מדהים, ואין ספק שעדי מביא כבוד גדול לישראל ולאשדוד .

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר