שוב כובש. מאוריציו (צילום: אורי קריספין)

1:1 מרשים למ.ס אשדוד מול מכבי תל אביב בחוץ

גם שהיא בתקופה רעה מ.ס אשדוד הצליחה לעשות חיים קשים למכבי תל אביב. מאוריסו קורדיירו הדהים את הצהובים עם שער בדקה ה-30. בלקמן השווה רגע לפני ההפסקה

פורסם בתאריך: 2.12.17 17:55

     

עם חמש נקודות בלבד, מ.ס אשדוד ממוקמת במקום הלפני אחרון בטבלת ליגת העל טרם המשחק הקשה נגד מכבי תל אביב באצטדיון בנתניה וזו הודות לעונש הורדת 4 נקודות להפועל עכו שממוקמת מתחתיה. אשדוד נמצאת בתקופה רעה, למרות השינוי על הקווים שעשה שינוי רגעי אך מהר מאוד ראינו את אשדוד המוכרת לנו מהעונה האחרונה.

ערב המחזור ה-12, אמר עמיר תורג'מן במסיבת העיתונאים, כשנשאל על הסיכויים של קבוצתו להוציא נקודות מהאקסית, אמר: "כבר ראיתי הכל בכדורגל. לפעמים במשחקים בהם אתה לא מצפה לקחת נקודות, אתה לוקח. לעומת זאת יש משחקים שהנקודות הן שלך על הנייר אך אתה לא לוקח". במשך כל השבוע תורג'מן הראה קטעי וידאו לחניכיו והדגיש בפניהם את הנקודות החזקות והחלשות של שחקני היריבה אותם הוא מכיר היטב אך יותר מכך הוא מכיר את צורת החשיבה של קברניטיה.

המשחק נפתח עם לחץ כבד של הצהובים על שערו של יואב ג'רפי. במשך 10 דקות חניכיו של גור'די קרויף לא הרפו משער האורחת, כאשר וידאר קיארטינסון מספיק לרשום שני איומים על השער. שלוש דקות לאחר מכן, מאוריסיו קורדיירו שפורח לאחרונה קיבל כדור עומק נהדר מתום מונד אך במקום לבעוט ניסה למסור למרכז הרחבה שם לא חיכה לו אף חבר. בדקה ה-23 גדי קינדה עבר שני שחקנים צהובים אך לא הצליח לבעוט.

בדקה ה-30 אשדוד מצליחה להדהים את מכבי תל אביב. הבלם ז'אן-סילבן באבן חלם ועל הטעות עט, מי אם לא, מאוריסיו שלא התבלבל הפעם וכבש מול השוער הסרבי. 1:0 לאשדוד. 6 דקות לאחר מכן, אשדוד קרובה להבקיע את השני. קינדה מגיע למצב קורץ אך מ-10 מטרים בועט החוצה. רגע לפני סיום המחצית, שתי הקבוצות כבר חיכו להפסקה אך ניק בלאקמן בעט כדור נינוח שג'ראפי לא הצליח למנוע ממנו לחדור לשער. 1:1.

גם במחצית השנייה מ.ס אשדוד המשיכה להפתיע את המארחת המאכזבת אך ללא הועיל. בדקה ה-67, ביטון היטל בהגנת תל אביב ובעט כדור חלש אותו עצר ראיקוביץ'. דקה לאחר מכן אדילסון בהיה הגיע אף הוא למצב קורץ אך בעט לעננים. ככל שנקפו הדקות הלחץ התל אביבי התגבר אך ללא מצבי הבקעה משמעותיים.

בדקה ה-82, אלירן עטר קיבל בעיטה חופשית ממצב נוח אך בעט החוצה. מיד לאחר מכן בחר תורג'מן להוציא את קינדה ההתקפי ולהכניס את רועי בקל ההגנתי, בכדי לנסות לשמור על התוצאה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר