מחלימים יחד: אלעד גבאי וטל איילה

קורעת את הרשת: רכילות ספורט

הביקור של אריק זאבי & הצבע של ניר ביטון & הקאמבק של יוסי בובליל & התאריך של ליאור חדריאן

פורסם בתאריך: 1.12.17 20:56

     

בשבוע שעבר דיווחנו לכם שליאור חדריאן, שוערה של הפועל אשקלון, כרע ברך בחופשה רומנטית בברצלונה והציע לבת זוגו אינס להינשא לו, והשבוע כבר יש לנו תאריך לאירוע הגדול. אז פתחו יומנים ורשמו לפניכם: ב-4 באוקטובר 2018 זה קורה! מאות מוזמנים צפויים לעשות את הדרך לאולמי נסיה כדי לראות את השניים נשבעים אמונים. גם אנחנו כבר מחכים.

ליאור ואינס

מתנ”ס קופף באשדוד לבש השבוע חג ואירח את גדול הג’ודאים בישראל והמדליסט האולימפי אריק זאבי להרצאה מרגשת על מצוינות ספורטיבית וערכים. 200 מתעניינים הגיעו לחלוק כבוד לזאבי, בהם גם מחלקות הנוער של מ.ס אשדוד ונציגי הקבוצה הבוגרת. כן ירבו.

מימין: ג'קי כהן, מנדל דוידוביץ', בריז'יט דוקן, אריק זאבי ויוסי מזרחי. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

רגע לפני שהפועל באר שבע טסה בשבוע שעבר למפגש שלה מול לוגאנו בשווייץ, נחתו שניים מהכוכבים שלה — טוני וואקמה וג’ון אוגו — בבית הקפה של רוז’ה חטב במדרחוב באשקלון והתיישבו לארוחה מפנקת. גם המאמן לשעבר של קבוצת הנוער האשקלונית עומרי כהן היה שם, ול"כאן דרום" נודע שוואקמה רוצה לשדך את אחיו הצעיר לנוער של האשקלונים.

אצל רוז'ה

הפצועים של הפועל אשקלון טל איילה ואלעד גבאי לא נפרדים זה מזה ויחד הם מנסים להחלים מהפציעה הקשה ברצועה הצולבת. השבוע תפסנו אותם במקצה טיפולים אצל האחד והיחיד תומר בסון ממכבי חיפה. רק בריאות, מה שנקרא.

השגריר האשדודי שלנו בסקוטלנד ניר ביטון החליט שהגיע הזמן לשינוי מרענן לכבוד החורף. אז מה הוא עשה? פשוט צבע את השיער כולו בלא פחות מצבע אפור. האמת? מחמיא לו.

כסוף. ביטון

בשבת האחרונה קבוצת הנוער של הפועל אשקלון הובסה בידי הפועל תל אביב. אך לפני שזה קרה הנהלת המחלקה חלקה כבוד לשני אשקלונים שמשחקים במדים האדומים — דניאל קוניצקי ורז שלמה — והעניקה להם זרי פרחים. על זה נאמר: וישובו בנים לגבולם.

זה בהחלט הזמן לאחל המון מזל טוב לחלוץ הפועל אדומים אשדוד אריאל טרבלסי, שנולד לו השבוע בשעה טובה בן בכור. אם הכול ילך כמתוכנן, ביום ראשון הקרוב יחגוג היורש ברית מילה. רק בשמחות.

ביום שני השבוע נערך המשחק הסופר מסקרן בין בית”ר ירושלים להפועל באר שבע באצטדיון טדי. לא מעט אשקלונים עשו את הדרך לעיר הבירה, בהם גם צמד הכתבים שמעון בן חיים ושאולי טלקר. השניים קיוו למשחק מהנה וגם קיבלו כזה.

אחרי שדיווחנו לכם בשבוע שעבר שדוד רביבו מהפועל אדומים אשדוד ישתתף בעונה החדשה של תכנית הריאליטי "גולסטאר", הגיע הזמן לחיזוק נוסף.

בובליל. צילום: אתר הוט

יוסי בובליל האשקלוני, שזכור לנו היטב מהעונה הראשונה של "האח הגדול", יעשה קאמבק מרענן ויבעט אף הוא בתכנית הכדורגל הצבעונית. מחזיקים לך אצבעות, אח שלנו הדורבן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר