סגירת מעגל. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן על המפגש מול האקסית: "זה עוד משחק"

עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד מחכים למכבי תל אביב ומקווים לגנוב נקודות נגד כל הסיכויים ולא מתרגש מההפסדים האחרונים. תורג'מן: "המועדון מאמין בתהליך ובדרך"

פורסם בתאריך: 1.12.17 10:59

     

עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת משחקה של הקבוצה נגד מכבי תל אביב מחר (ש' 16:00 אצטדיון נתניה). תורג'מן שיפגוש את האקסית נשמע אופטימי על אף שהקבוצה לא מרשימה בלשון המעטה.

תורג'מן אמר הבוקר: "זה עוד משחק עבורנו. זה אחד המשחקי חוץ הכי קשים בארץ. במצב שלנו אין לנו את הפריווילגיה להקל ראש או למצמץ בשום משחק ונעשה את המקסימום כדי להביא נקודות, גם במשחק קשה כמו זה. מכבי קבוצה מצוינת עם יכולת גבוהה ברמה האישית והקבוצתית, אבל ראיתי הכל בכדורגל ולפעמים במשח'ים שאתה לא מצפה לקחת אתה לוקח ומשחקים שבידיים שלך ולא לקחת נקודות מהם".

 

על המצב בטבלה, "המועדון מאמין בתהליך ובדרך. אני מאמין שהקבוצה תהיה תחרותית וטובה יותר וזה אחד המבחנים בדרך".

על ההיעדרות של הבלם ויקטור גנב, שייעדר בשל צהובים, "נמצא את הפתרונות. יש לנו שחקנים טובים ובמקרים כאלה זה הזמן לגלות שחקנים".

על הביקורות, "אתם מסתכלים רק על התוצאה אבל אני מסתכל על דברים קצץ יותר לעומק. לא יכול להיות שבחצי שני לא נהיה מספיק אגרסיביים כמו בחצי השני. ראיתי הרבה שחקנים מוכשרים בחיי אבל צריך להוסיף לזה אגרסיביות ואופי. אני מאמין שזה יקרה".

על סידני, "אנחנו היינו צריכים שחקן מהסוג שלו, שנלחם ועובד ובגלל זה צירפנו אותו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר