יכול להיות מודאג. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

גם אדום לא עזר: מ.ס אשדוד מפסידה 1:0 בבית להפועל רעננה

קרב התחתית בין שתי האחרונות הסתיים עם ניצחונה של הקבוצה האורחת ששיחקה ב-10 שחקנים וקיבלה פנדל שלא בצדק מהשופט גיא ברגר. מ.ס אשדוד ירדה למקום האחרון

פורסם בתאריך: 26.11.17 21:02

     

לאחר פגרה בת 3 שבועות, עמיר תורג'מן וחניכיו, חוזרים לליגת העל. הקבוצה שערכה מחנה אימונים בקיסריה במהלך הפגרה קיוותה כי לאחריה, יחד עם חזרתו של יואב ג'רפי אל בין הקורות, ניתן יהיה לראות את טביעת האצבע של המאמן עמיר תורג'מן אך ציפיות לחוד ויכולת לחוד. 1,400 אוהדים שהגיעו לצפות במשחק קיבלו משחק נרפה ומשעמם.

לאחר 30 דקות חלשות, הגיעה אשדוד להזדמנות הראשונה שלה, לאחר שדן ביטון התנהל יפה באגף הימני, חתך מצוין ושמאלה ובעט לפינה השמאלית של תומאס קושיצקי שהדף את הכדור. בדקה ה-43 שמעון אבוחצירה הכשיל מאחור את הבלם הבולגרי, ויקטור גנב, קיבל את הכרטיס הצהוב השני והאדום. הפועל רעננה בעשרה שחקנים!

במחצית השנייה ביצע קורצקי חילוף התקפי, למרות הנחיתות המספרית כאשר הכניס את מוחמד שכר במקומו של רועי שוקרני. בדקה ה-59, נגיחה של גנב מצאה את ראשו של בלסינג אלקה, שנגח לידיו של השוער. בדקה ה-67, טעות קשה של השופט גיא ברגר, שהעניק פנדל שלא היה, לאחר עבירה מחוץ לרחבה של אביב סולומון על שכר. סויסה בעט מצוין וכבש 1:0 רעננה. מדקה זו ואילך מ.ס אשדוד שלטה במשחק ולחצה את הפועל רעננה לתוך הרחבה שלה, אך ללא הועיל. מ.ס אשדוד מפסידה להפועל רעננה 1:0.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר