הפסד שלישי רצוף. גרינרג (צילום: אורי קריספין)

מכבי אשדוד באר טוביה הפסידה 109:106 בהארכה להפועל חולון

משחק מצוין של חניכיו של בראד גרינברג לא הספיק בשביל לנצח את הפועל חולון, בערב מצוין של כדורסל שכל כולו הנאה צרופה לאוהדים, דיוויד לורי ונימרוד לוי בלטו באשדוד

פורסם בתאריך: 19.11.17 01:03

     

אולם הקריה באשדוד, היה זה שאירח את המשחק המסקרן של מכבי אשדוד באר טוביה מול הפועל חולון הלוהטת. אשדוד הגיעה למשחק לאחר 2 הפסדים רצופים וקיוותה לעצור את רצף ההפסדים בביתה.

המשחק נפתח בקצב גבוה ובשליטה מלאה של האורחים, בראשם בלט גלן רייס ג'וניור, בערב אישי ענק עם 43 נקודות  ו-11 ריבאונדים. 5 דקות וחצי ברבע הראשון רייס ג'וניור העלה את קבוצתו ליתרון דו ספרתי, לאחר חטיפה נאה 19:9. היתרון של האורחים נותר גדול עד לרבע הרביעי, שם החלה הדרמה הגדולה. לורי ונמרוד לוי מהצד האשדודי ורייס ג'וניור וגיא פניני, מן העבר השני הובילו את קבוצותיהם לדו קרב צמוד, אותו הוביל לורי למהפך 95:93. 6 שניות לסיום אירע האירוע המכונן של המשחק, כאשר רייס ג'וניור נחסם, הנרי סק התקדם לעבר הסל בדרך לנעול את הניצחון, אך השופט שמואלי בחר לשרוק לעבירת תוקף שספק נעשתה על תמיר בלאט. פניני קלע שתי נקודות ושלח את שתי הקבוצות להארכה.

בהארכה בלאט, שמנע ניצחון מאשדוד, נפל לא טוב על הברך ופונה לבית החולים. רייס ג'וניור לקח את קבוצתו עד הסוף לניצחון 109:106, על מכבי אשדוד באר טוביה

בלטו באשדוד:  דייויד לורי 30 ו-12 ריבאונדים, סק הנרי 16 ו-8 אסיסטים, קמרון לונג (8 אסיסטים), טראוויס ווריק ונמרוד לוי (8 ריבאונדים) 15 כ"א, טרנס ווטסון 9 ואלכס צ'וברביץ' 6 ו-7 ריבאונדים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר