אצטדיון הי"א. צילום: אורי קריספין
אצטדיון הי"א. צילום: אורי קריספין

חלמאות: מיליונים יושקעו באצטדיון הכדורגל באשדוד – המיועד להריסה

באימון הפתיחה של מ.ס בלט בעיקר היעדר האוהדים ורעש המאפיין אימון פתיחה מי יחליף את רן בן שמעון? ולמה העירייה שופכת מיליונים על אצטדיון הי"א שזמנו קצוב?

פורסם בתאריך: 6.7.17 10:53

     

אם ראינו אימוני פתיחה ססגוניים ברחבי הארץ, עם המוני אוהדים, שירים, אבוקות וכדומה, הרי שבאימון הראשון של מ.ס אשדוד דבר מכך לא היה. רק כ-30 אוהדים הגיעו לאצטדיון הי"א על מנת לקבל את פניהם של שחקני הרכש אוהד רבינוביץ', אביב סולומון, ירדן קרישטול, יובל יעקובוביץ', מאורציו קורדריו ופבריסיו סילבה, שניסו לעשות מעט רעש, אך כשלו במשימה. באימון נכחו כמה שחקנים נבחנים, ולגביהם אמור הצוות המקצועי לקבל החלטה בסוף השבוע הנוכחי. מי שבלטו בהיעדרם היו מיקי סירושטיין, שעזב לבית"ר ירושלים ואור אינברום, שהעדיף לנסות את מזלו מעבר לים בקבוצת גנט הבלגית.

טום בן זקן. המגן והקפטן. צילום: אורי קריספין

"כמו בכל עונה חדשה, אנחנו מתרגשים", אמר המגן והקפטן טום בן זקן. "הפנים עכשיו קדימה, רוצים לתת הכול ולעבוד קשה. עזבו אותנו שחקנים שהיו דומיננטיים בקבוצה, והגיעו שחקנים חדשים. נצטרך זמן לעצמנו להכיר אחד את השני ולהתגבש כדי לבוא מוכנים למשחק הראשון. אינברום יחסר לנו מאוד, יש פה שחקנים טובים אחרים, ואני כמובן מאחל לו בהצלחה ובטוח שזאת רק התחלה בשבילו".
הבלם חאתם עבד אלחמיד, שנקנה על ידי גנט הבלגית וימשיך באשדוד, התייחס לחתימתו המחודשת: "אפשר להגיד ברוך השב, הייתי פה ואני שמח מאוד שחתמתי פה אחרי שהצליחו להגיע להסדר עם גנט. אני מרגיש בבית, מקווה שנעשה עונה טובה גם ברמה האישית וגם ברמת הקבוצה. אני רוצה לשחזר את העונה שעברה ואפילו לעשות אותה עוד יותר טובה. מבחינת הקבוצה אני חושב שכספורטאי אני תמיד מכוון הכי גבוה שיש ואני רוצה שנהיה בפלייאוף העליון".
בהמשך השבוע רשמה הקבוצה חיזוק נוסף בדמותו של הקשר אדילסון בהייה, אשר יחזק את החלק ההתקפי. הזר הברזילאי בן ה-23 חתם לשנתיים הקרובות, לאחר שבעונה שעברה שיחק בשורות הפועל חיפה, שהחליטה לוותר עליו בתום העונה. באשדוד "קפצו" על המציאה וכאמור החליטו לצרף אותו לסגל הקבוצה כרכש השביעי. נציין כי הקשר החזיק בהצעה מהליגה הרומנית, כזו שלא הצליחה להבשיל לכדי חתימה. לפני שתצא למחנה האימונים, אשדוד תקיים ניסוי כלים ראשון ביום שני הקרוב מול הפועל קטמון ותשחק יומיים לאחר מכן גם נגד הפועל אשקלון.

רן בן שמעון עוזב לקפריסין

למרות חוזה של ארבע שנים, שעליו חתם רק לאחרונה, רן בן שמעון יעזוב את מ.ס אשדוד כבר עכשיו. המאמן קיבל הצעה לאמן את נבחרת קפריסין ולקראת סוף השבוע שהה בקפריסין על מנת לקדם את הנושא. המהלך יצא לפועל ובן שמעון קיבל את ברכת הדרך מג'קי בן זקן.

סוף דרכו? בן שמעון. צילום: אורי קריספין

בן שמעון חתם בקפריסין עד חודש אוקטובר 2019, שאז יסתיימו משחקי מוקדמות יורו 2020. אשדוד תקבל פיצוי מההתאחדות הקפריסאית, בשל העובדה כי המאמן מחזיק בחוזה ל-4 שנים נוספות במועדון מעיר הנמל.
נציין כי בן שמעון חולל פלאים בקבוצה הדרומית, והיה הגורם המשמעותי בהישארות הקבוצה בליגת העל זמן רב לפני סיום העונה.
כעת, הנהלת הקבוצה תקבץ את כל מאמציה במטרה למצוא מאמן לקבוצה, כאשר בין המועמדים נמצא מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אלי גוטמן. ייתכן כי רוני אוואט גם כן ישוב לאחוז בתפקיד המאמן.

דרושים: חמישה מיליון שקלים לטובת הכשרת אצטדיון הי"א

בשלב הזה, כחודש ימים לפני פתיחת העונה, טרם ברור אם מ.ס אשדוד תתחיל את העונה באצטדיון הי"א ותוכל לארח שם משחקים. על מנת שזה יקרה עיריית אשדוד אמורה לאשר תקצוב נוסף של שלושה מיליון שקלים, נוסף לשני מיליון שכבר תוקצבו, כדי לעמוד בדרישות מנהלת הליגה ולתקן את הליקויים הקיימים. הממונה על הספורט משה בוטראשווילי סבור כי יש להקצות את הסכום באופן מיידי, שכן האצטדיון אמור להמשיך לשרת את קבוצות הספורט לפחות בשבע השנים הקרובות. מנגד, חבר האופוזיציה אלי לחמני מביע התנגדות וטוען: "מדובר בבזבוז של כסף אם מדובר באצטדיון שזמן החיים שלו הוא שנה, שנתיים". היום (רביעי) נערכה הצבעה בנושא בישיבת המועצה, אשר התקיימה לאחר סגירת הגיליון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר