בלט מעל כולם. לונג (צילום: אורי קריספין)

87-77 להפועל נס ציונה על מכבי אשדוד

מכבי אשדוד רושמת הפסד כואב בבית, לאחר שנוצחה על ידי נס ציונה. הנרי סק הורחק, דיוויד לורי (24 נקודות) וקמרון לונג (22 נקודות) בלטו בשורות הקבוצה

פורסם בתאריך: 6.11.17 23:29

     

אחרי הניצחון הגדול של הפועל ירושלים, מכבי אשדוד מאכזבת עם הפסד כואב ושלישי העונה, להפועל נס ציונה, דווקא בביתה. האשדודים הגיעו ללא ג'רלד לי הפצוע וסבלו מהרחקה של הנרי סק, אך נכנעו לגולן גוט, בנו של עוזר מאמן הקבוצה, דני גוט, שביום גדול קלע 21 נק', כולל 6 מתוך 6 מחוץ לקשת.

גרינברג פתח בחמישייה עם דיוויד לורי, אדם אריאל, קמרון לונג, הנרי סק ואלכס צ'וברוביץ', בעוד מן העבר השני שיחקו:  גארי בראון, ג'רון גונסון, נאור שרון, טאליב זאנה ואלישי כדיר. המשחק החל עם קליעה של אריאל מתוך הקשת, זאנה מן העבר השני איזן את התוצאה. לונג הספיק לרשום שתי החטאות אך לורי הצליח להשאיר את אשדוד ביתרון, עד שרוט קבר שלשה ושלח את קבוצתו להפסקה ביתרון, 19:15.

ברבע השני הזרים של אשדוד נכנסו לקצב משחק מסחרר אך ריבוי עבירות של המארחים שלח את נס ציונה פעם אחר פעם לעונשין, שם הם השיגו אחוזים גבוהים מהקו. עד תום הרבע נס ציונה הספיקה לברוח ליתרון 9 ולתוצאה 45:36. ברבע השלישי אשדוד איבדה את הנרי סק שביצע עבירת תוקף וסיים את המשחק. עד לסיום המשחק שחקני אשדוד ניסו לנגוס בפער בין הקבוצות אך ללא הועיל. כאשר הקבוצה הצליחה לצמצם לפער של שתי נקודות אך ריצת 14-0 של האורחים הרסה לבראד גרינברג וחניכיו את התכניות. בסיום 87:77.

קלעו לאשדוד: דיוויד לורי (24 נק' ו-7 כדורים חוזרים), קמרון לונג (22 נק'), הנרי סק (15 נק'1), אדם אריאל (8 נק').

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר