ברוך דגו במדי אשדוד. צילום: ספי מרגריזו.

והוא לפני סיום: ברוך דגו חוזר לעונת פרישה באשדוד

13 שנה מאז שפשט את מדי הקבוצה שגדל בה, עירוני אשדוד, חוזר השחקן ברוך דגו לשורותיה, לעונת פרישה שבה יסגור מעגל שהחל בגיל 12. "אני מחכה למפגש עם הקהל", אמר דגו, שבמקביל עשוי למלא תפקיד במחלקת הנוער של הפועל אשקלון

פורסם בתאריך: 2.7.17 13:46

     

הקאמבק של השנה: ברוך דגו חזר הביתה. המהלך הטבעי ביותר עבור ברוך דגו היה להמשיך עונה נוספת בהפועל אשקלון, קבוצתו בחמש השנים האחרונות, או לכל הפחות לפרוש בשורותיה. אך כמו שאומרים, רצונות לחוד ומעשים לחוד. רצה הגורל והקשר המעוטר סיים את דרכו כשחקן במועדון הכחול, ומנגד סיכם את תנאיו וחזר הביתה למועדון נעוריו, עירוני אשדוד. דגו שב לעונת פרישה באשדוד, אך לא הסתפק בחוזה לעונה אחת והכניס סעיף ולפיו יקבל תפקיד מקצועי במועדון לאחר עונת הפרישה שלו כשחקן.

דגו בצעירותו. צילום באדיבות עמוד הפייסבוק של מ.ס אשדוד.

בקרב אוהדי הקבוצה קיימת התרגשות גדולה נוכח חזרתו של שחקן העבר, ורבים מהם מאמינים שמלבד החזרת הזהות לקבוצה, דגו יהיה גם תוספת כוח משמעותית למערך הקישור ודמות מנוסה ואחראית בחדר ההלבשה. ״דגו זה סמל בעירוני אשדוד״, אמר אחד האוהדים ל"כאן דרום". ״נחבק אותו ונרעיף עליו אהבה. ניתן לו את ההרגשה הכי טובה בעולם, כמו שמגיע לשחקן בית שחוזר הביתה״.
דגו צפוי לקבל את החולצה מספר 10, המזוהה איתו. לאחר הסיכום ועוד לפני החתימה סיפר דגו ל"כאן דרום": "אני מקווה שהכול יסתדר ויהיה נעול ושבעזרת השם נחתום ונעזור להביא את הניסיון שלי ואת היכולות שלי במגרש ומחוצה לו על מנת לעזור לקבוצה שגדלתי בה ושקיבלתי ממנה את הבסיס לשחקן ולאדם שאני. מקווה לעזור לאשדוד להצליח ולהרים את הדבר הזה שנקרא עירוני, שהאוהדים הקימו בצורה מדהימה. מחכה למפגש עם הקהל".

על הפרק: תפקיד גם במחלקת הנוער של הפועל אשקלון

הפרק של דגו כשחקן במדים הכחולים הסתיים, אך ייתכן כי השחקן בכל זאת יקבל תפקיד מקצועי במחלקת הנוער של הפועל אשקלון. אלא שלעניין הזה קדמו כמה דברים. בסביבתו של דגו מספרים כי הקשר לא אהב את העובדה שבאשקלון לא השכילו להרים לו טלפון בסיום העונה ולהיפרד ממנו בצורה מכובדת. הקשר סבור כי זה המינימום שהגיע לשחקן ברמתו, אשר תרם רבות להצלחת הקבוצה בשנים האחרונות.
נוסף על כך, דגו לא הסתדר עם המאמן יובל נעים, והיה ברור לשני הצדדים שכל עוד נעים במועדון, דגו לא ימשיך. נוכח המצב הקשר המוכשר קיווה לקבל תפקיד בכיר במחלקת הנוער, אך ל"כאן דרום" נודע כי אשקלון הגישה לו הצעה מעליבה בדמות מאמן נערים ב' בקבוצת הנוער. דגו סירב בתוקף להצעה ואף נעלב ממנה. באשקלון ככל הנראה הבינו את הטעות והציעו לו תפקיד מכובד יותר, להיות עוזר המאמן של עומרי כהן בקבוצת הנוער. אלא שאנשי מקצוע במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת התנגדו לכך והטילו וטו, ככל הנראה כיוון שהרגישו מאוימים מדגו, שצפוי לתפוס את הפוקוס בתור אחד השחקנים המובילים בשנות האלפיים בכדורגל הישראלי.

דגו במדי אשקלון. צילום: אורי קריספין.

יש לציין כי המשא ומתן לאורך כל הדרך התנהל מול יו"ר מחלקת הנוער הטרי חנוך אמר וכי אנשי הניהול הבכירים במועדון לא שוחחו עם דגו באותם ימים. השבוע התארח השחקן בתכנית "אולפן פתוח" בערוץ הספורט והביע בפומבי את אכזבתו מהאופן שנפרדו ממנו. בנוסף, בדפי האוהדים של הפועל אשקלון הביע הקהל את רצונו לראות את דגו כחלק מהמערכת ואף הופעל לחץ על ראשי המועדון למצוא לדגו תפקיד ראוי.
ביום שלישי בשעות הלילה המאוחרות קיבל דגו שיחה ממנכ"ל המועדון דרור אלמלם, ובה התנצל אלמלם על הדרך שסיים דגו את חלקו במועדון ואף הביע את רצונו לראות את דגו ממשיך בתפקיד במועדון, והתחייב כי ימצא לו תפקיד ממנו לשביעות רצונו. השניים קבעו פגישה ליום ה' בשעות הבוקר (אמש), וממנה מקווים הצדדים כי יצא עשן לבן. יש לציין כי דגו יכול לחתום כשחקן עירוני אשדוד ובמקביל לשמש בתפקיד מקצועי באשקלון, שכן הדברים אינם חופפים אחד לשני.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר