תואר ראשון לעונה. שחקני עירוני (צילום: מוטי קדוש)

מכבי עירוני אשדוד מחזיקת גביע המדינה לליגה ב' לשנת 2017/18

קבוצת האוהדים זכתה בתואר הנכסף לאחר שניצחה את מכבי קריית מלאכי בדו קרב פנדלים לאחר שהזמן החוקי נגמר בתוצאה תיקו 2:2. ברוך דגו כבש פעמיים, גל אנגלשטיין עצר שני כדורי עונשין

פורסם בתאריך: 31.10.17 21:00

     

בצהריי יום שלישי, בשעה 13:30 בחרה ההתאחדות לקיים את גמר גביע המדינה לליגה ב', שעה לא שגרתית. אוהדים רבים נאלצו לחתוך מוקדם מהעבודה, חלקם נאלצו להסתמך על עדכונים ברשתות החברתיות ובהתחשב בעובדה כי רוב השחקנים אף הם עובדים בשעות אלו, אפשר להבין את הכעס על השיבוץ ההזוי של המשחק.

מכבי עירוני אשדוד פגשה את מכבי קריית מלאכי במגרשה הביתי למפגש בין שתיים מהקבוצות החזקות ביותר בליגה ב', שכל אחת מקווה לזכות בתואר הנכסף. המשחק נפתח דווקא עם לחץ מאסיבי של המארחים שאיימו פעם אחר פעם על שערו של גל אנגלשטיין. בדקה ה-38, ברוך דגו, ששב הביתה בשביל רגעים כאלו, קיבל מסירה מלירן קצב ובקלילות העלה את קבוצתו ליתרון. עירוני אשדוד יורדת למחצית ביתרון 1:0. בדקה ה-51 6 דקות בתוך המחצית השנייה עירוני אשדוד מכפילה את יתרונה וזהו שוב – ברוך דגו. 2:0. שחקני עירוני אשדוד לא הספיקו לנוח על זרי הדפנה ושתי דקות לאחר מכן סופגת שער. 2:1. בדקה ה-60 עירוני אשדוד נכנסה להלם, דקל כחלון נותר לבדו מול אנגלשטיין ומקרוב הכניע את השוער. תיקו 2:2 9 דקות לאחר שהמשחק נראה גמור.

         עצר שני פנדלים. אנגלשטיין, ניגרקר והגביע (צילום: מוטי קדוש)

בדקה ה-93 הדרמה נמשכת, עבירה מאחור של נתנאל בורגקר מקנה לו את הכרטיס הצהוב השני והאדום והוא מותיר את קריית מלאכי בעשרה שחקנים. דקה לאחר מכן, רגע לפני שריקת סיום הזמן החוקי, עירוני מקבלת הזדמנות פז לנצח. מלכין הרים את הכדור החופשי, אותו נגח יוסי פליקר לשער אך השופט פוסל את השער בשל טענת נבדל ושולח את שתי הקבוצות להארכה. הארכה לא מניבה שער ובתום 120 דקות שתי הקבוצות הגיעו לדו קרב פנדלים.

למרות שבמהלך האימון המסכם מכבי קריית מלאכי התאמנה על בעיטות מ-11 מטרים, כבר בבעיטה הראשונה היא מחטיאה. נדב עמר ניגש לבעוט את הבעיטה האחרונה וכבש. עירוני מנצחת 6:5 בדו קרב הפנדלים ולוקחת את הגביע לאשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר