גביע מקום ראשון לאלופה עדי סיביליה. צילום: יח"צ
גביע מקום ראשון לאלופה עדי סיביליה. צילום: יח"צ

אליפות נינג'ה אשדוד: עדי סיביליה בת 11 גברה על 150 מתחרים וזכתה במקום הראשון

עדי סיביליה מאשדוד, רק בת 11, זכתה באליפות נינג'ה אשדוד לאחר שהתמודדה מול 150 מתחרים. היא הצליחה לסיים בהצלחה מסלולי מכשולים הדורשים מאמץ פיזי ויכולת אתלטית מרשימה. אלופה ללא ספק

פורסם בתאריך: 1.2.23 09:42

     

עדי סיביליה, בת 11 מאשדוד, הצליחה לגבור על 150 מתחרים באליפות נינג'ה אשדוד, כשהיא עוברת בהצטיינות את מסלולי הנינג'ה המאתגרים. במהלך התחרות כל ילד עלה בתורו למסלול שכלל מכשולים רבים בדרגות קושי שונות, וניסה לסיימו תוך 3 דקות בלבד, ועדי, בת ה-11 בלבד, עשתה זאת טוב מכולם.

התחרות התקיימה במתחם ייחודי אשר נבנה במרכז קהילתי "ספרא"(רובע י״ב) במיוחד לאימוני הנינג׳ה היומיומיים. האחראים על השיפוט וספירת הניקוד היו המאמנים סער הרטי, המאמן במתחם שמושב אמונים הסמוך לאשדוד, ומירון פרץ – מאמן במתחם במרכז קהילתי "ספרא" באשדוד, יחד עם הבעלים והמנהל דוד ארונוב.

עדי סיביליה בזמן התחרות. צילום: יח"צ

עדי סיביליה בזמן התחרות. צילום: יח"צ

"אתגר הנינג'ה בנוי על one shot או הזדמנות אחת בודדת להשלים את המסלול בזמן הקצר ביותר. במהלך התחרות כל ילד עלה בתורו למסלול שכלל מכשולים רבים בדרגות קושי שונות, וניסה לסיימו תוך 3 דקות בלבד. אין שום אפשרות לתקן. מדובר בענף ספורט יחידני, בו המשתתף תלוי באופן מוחלט בעצמו", אמרו צוות השיפוט.

"טעות לחשוב שמדובר במאמץ פיזי ויכולות אתלטיות של המתמודדים וזהו. יש כאן היבטים אסטרטגיים, טכניים וטקטיים אך מעל לכל, יש את ההיבט הפסיכולוגי, שמשחק תפקיד מרכזי", סיפר דוד ארונוב. "בניגוד לענפי ספורט אישיים שיש יריב מולך, כאן נדרש המתמודד להתחרות בעצמו, בשעון ובאתגר שהמסלול הספציפי מייצר. אתגר הנינג'ה דורש מהספורטאי לדעת להתמודד עם הלחצים, להכיר את עצמו לעומק ולדעת לזהות מצבים רגשיים".

"בתחרות, הילדים הפגינו כישורי טיפוס, אקרובטיקה ונינג׳ה, הכוללים מעברי מכשולים בקרקע ובאוויר, קפיצות, כוח מתפרץ וסיבולת. אותם בני נוער אשר מגיעים לאימונים באשדוד, מידי יום הוכיחו את כישוריהם והתוצאות היו במרבית הזמן צמודות ביותר אך לבסוף היה צריך לקבוע מי הטוב או הטובה מכולם".

בגביע מרשים ובתואר זכתה כאמור עדי סיביליה שהפגינה ביצועים מעוררי השתאות. יצוין שגם המקומות השני והשלישי זכו בפרסים, בתשואות, בהערכה ובכבוד מצד קהל ההורים הגאים.

עדי סיביליה במקום הראשון, לצידה הזוכים במקום השני והשלישי. צילום: יח"צ

עדי סיביליה במקום הראשון, לצידה הזוכים במקום השני והשלישי. צילום: יח"צ

רוצים ללמוד איך לסיים מסלולי נינג'ה בהצלחה? חוגי נינג'ה לילדים החל מגיל 4 ועד 17 שנים בימי ראשון ורביעי / שני וחמישי במרכז קהילתי "ספרא", רח' אב 4, אשדוד. ניתן לשריין את המתחם להפעלה מיוחדת של יום הולדת הכולל שימוש בכל המתקנים והדרכה מקצועית ע״י המאמנים. למידע והרשמה: 08-8675260.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר