תורג'מן. צילום: אורי קריספין

"אנחנו צריכים להיות יותר רעים"

עמיר תורג'מן מרוצה מיכולתם של חניכיו אך מאמין כי בעתיד מ.ס אשדוד תלמד לנצח משחקים כאלה, "אנחנו צריכים להיות קצת יותר רעים ולדעת שמשחקים כאלו צריך לקחת בכח ולא רק בכישרון"

פורסם בתאריך: 30.10.17 11:48

     

אם לפני חודש, מ.ס אשדוד הייתה פוגשת את האלופה, הפועל באר שבע, לא יומרני לומר כי זה היה נגמר בתבוסה של הקבוצה מעיר נמל. הקבוצה שהייתה מפורקת ובדרך הבטוחה לחזור לליגה הלאומית לפתע חזרה להיות שוב בתפקיד "המרענן הרשמי של הליגה", תפקיד בו החזיקה בכבוד במשך שנים רבות. תחת עמיר תורג'מן מ.ס אשדוד צברה כבר 4 נקודות מתוך 9 אפשריות אך הדרך בה היא משחקת ויותר מכך הדרך שתורג'מן טווה להמשך היא זו שמעודדת את כל המבקרים לומר כי אשדוד לא הייתה במקומה הטבעי עד כה. "אנחנו מאוכזבים, שזה אומר שנלחמנו עד הסוף וזה טוב", אמר המאמן והמשיך: "בבאר שבע יש שחקנים מדהימים ובכל זאת שיחקנו ולחצנו. אני מסתכל על הדרך, אנחנו מתקדמים אבל עוד לא שם. בסה״כ אני מאוד מרוצה מהבחורים שרצו והשקיעו, על היכולת שלהם ללמוד, להתקדם ולהילחם במשחק".

"אני חושב שזה שילוב של כושר גופני ומנטלי", הוסיף המאמן. "גם ב"ש לחצו עוד יותר על הדוושה וגם אנחנו אולי הורדנו טיפה את הקצב, אבל בסך הכל השתדלנו מאוד ורצינו מאוד. אנחנו צריכים להיות יותר רעים, לדעת שאת המשחקים האלה צריך לקחת בכוח ולא בכישרון, אם נעשה את זה אני מאמין שגם ננצח משחקים כאלו בהמשך. נגד בני יהודה היינו רעים בחצי השני ולכן ניצחנו".

  יכולים לשמוח שוב. אוהדי אשדוד (צילום אורי קריספין)

"אנחנו לא יכולים לשחק על כדורים ארוכים בלי סוף. אנחנו צריכים להניע את הכדור מהר מצד לצד וככה להתקדם קדימה, הפעם זה היה קצת פחות טוב. אנחנו צריכים להיות קצת יותר רעים ולדעת שמשחקים כאלו צריך לקחת בכח ולא רק בכישרון", הוסיף המאמן.

תחת ראובן עטר גדי קינדה לא הצליח להראות מה שאנחנו יודעים ממנו. האיש שאמור היה לקחת את המושכות בהנהגת הקבוצה על הדשא לאחר עזיבת אור אינברום לגנט וחאתם עבד אל חמיד להפועל באר שבע. לאחר הגעת תורג'מן הקשר המוכשר פורח ומלבד הבישול המצוין, קינדה איים 3 פעמים על שערו של דודו גורש יותר מכל שחקן אחר (3). קינדה ביצע בנוסף 67 ספרינטים, 20 יותר ממיכאל אוחנה שנמצא אחריו בטבלת הספרינטים, דבר שמעיד את ההשקעה הרבה והכושר הגופני בו הוא נמצא. למרות זאת קינדה עדיין סובל מבעיה כרונית של הערות לשופטים ואתמול ספג כרטיס צהוב מיותר נוסף, השלישי העונה, כולם אגב כתוצאה מדיבורים. תורג'מן מודע לבעיה ולאחרונה קינדה עובד בצמוד עם פסיכולוגית, "גדי עשה שוב עבודה טובה. יש אמוציות ולפעמים זה באמת מוציא מריכוז, אבל זה תהליך ואנחנו צריכים לעבוד ולתמוך אחד בשני, פחות להתעסק עם השופט ויותר להתעסק בעצמנו״, אמר תורג׳מן.

מלבד מבשל השער תורג'מן גם שיבח את הכובש, מאוריסיו שלא נספר על ידי עטר ותחת תורג'מן הספיק לכבוש פעמיים ולבשל שער בשלושה משחקים, ״מאוריסיו לקח את ההערות שלי בשתי ידיים והוא נותן דברים יפים. אני חושב שהוא מסוגל ליותר, אבל בסה״כ אני מאוד מרוצה מהדרך שלו. הוא יצטרך להמשיך הלאה".

       "מסוגל ליותר". תורג'מן על קורדיירו (צילום: אורי קריספין)

גבות רבות הורמו ביציעי אצטדיון הי"א כאשר בחר תורג'מן להחליף את תום מונד המצוין בדקה ה-61. תורג'מן התייחס לכך בסיום ואמר: "תום התעייף מאוד ולא היה אינטנסיבי כמו בתחילת המשחק. ידעתי שרועי (בקל) יכול לעשות עבודה טובה. תום נתן משחק טוב וברגע שזיהיתי שהוא התעייף ולפעמים שחקנים מתעייפים החלטתי לבצע את החילוף". גם הסטטיסטיקה עמדה לצידו של תורג'מן כאשר ב-61 דקות תום מונד השלים 8.3 ק"מ במהירות ממוצעת של 7.9 (הראשון בקבוצה), כאשר לשם השוואה יובל יעקובוביץ שגמע את המרחק הרב ביותר (11.8) מבין שחקני שתי הקבוצות שיחק חצי שעה יותר ממונד.

יעקובוביץ' דיבר בסיום, "אני חושב שהמשחק נגד ב"ש נתן לנו הרבה ביטחון. לבוא ולעשות חיים קשים לאלופה לא כל קבוצה יכולה. הרגשתי שעלינו רדומים למחצית השנייה, אם היינו עולים טוב למחצית השנייה ולוחצים כמו שעמיר אמר, היינו יכולים למשוך עוד טיפה את המשחק ולגנוב ניצחון. אני חושב שאנחנו קבוצה יותר איכותית מרעננה ועכו, אבל זה לא אומר כלום. נצטרך לבוא ולנצח על כר הדשא".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר