"מכינים כמה הפתעות". תורג'מן

תום מונד: "הפועל ב"ש היא לא ריאל מדריד או ברצלונה"

בקבוצה מעיר נמל מאמינים כי אפשר להפתיע בבית את האלופה, הפועל באר שבע. עמיר תורג'מן: “אני מודע לשינויים שברק בכר עושה במהלך המשחק אבל גם אנחנו מכינים לו כל מיני דברים"

פורסם בתאריך: 27.10.17 13:21

     

מ.ס אשדוד ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק המסקרן מול אלופת המדינה הפועל באר שבע. אל סגל הקבוצה יחזור רועי בקל הפצוע שייכלל בסגל הקבוצה ביום ראשון (21:00) באצטדיון הי"א. לאחר הניצחון הראשון של הקבוצה נגד בני יהודה, לחניכיו של עמיר תורג'מן מחכה משוכה קשה יותר ואולי אף הקשה ביותר. הפועל באר שבע מנגד מגיעה למשחק חבולה על הנייר, ללא האקסים חאתם עבד אל חמיד המורחק וניב זריהן הפצוע שמצטרף אל הפצועים: מיגל ויטור, ג'ון אוגו, גיא מלמד ושיר צדק המושעה. למרות זאת, כל החיסורים הללו לא מנעו מבאר שבע להציג משחק מצוין נגד מכבי תל אביב ולנצח אותה 2:1.

תורג'מן התייחס הבוקר ליריבה, "הפועל באר שבע זו הקבוצה הטובה בארץ עם חומר שחקנים הכי טוב בשנתיים האחרונות יחד עם מכבי תל אביב. יהיה לנו קשה מאוד כי אתה לא יודע מאיפה תגיע הצרה מולם, אבל אני בטוח שנגיע מוכנים וגם להם יהיה קשה". לגבי ההתמודדות מול המאמן הטוב בארץ ברק בכר, “אני מודע לשינויים שברק בכר עושה במהלך המשחק. הקבוצה שלו כבר מאומנת כי הוא שנתיים שם, אבל גם אנחנו מכינים לו כל מיני דברים. אני אומנם רק שבועיים בקבוצה ואני עדיין מטמיע את השיטה אבל אני מקווה שנצליח לעשות את זה כבר במשחק הקרוב. אני רוצה לנצח כל משחק, נעשה את המקסימום כי בכל משחק נתון אנחנו רוצים לנצח. אני לא מפחד מאף אחד ורוצה לשחק. אני יודע שיש קבוצות קשות ואחת מהן זו ב”ש, אבל נגיע לשחק כדורגל".

מרגיש שינוי. מונד (צילום: אורי קריספין)

כאשר נשאל כיצד וקבוצתו מתכוננים לבואה של אלופת המדינה, אמר: "אנחנו מתכוננים באותה צורה לכל קבוצה, לא משנה מי היריבה. נכון שיש התאמות שצריך לעשות מול שחקנים יותר איכותיים וכשרוניים יותר, אבל זו אותה הכנה. אני יודע שבסופו של דבר ב”ש תתכונן אלינו בצורה הכי טובה וכך גם אנחנו. אני לא יודע איך הם יגיעו וזה גם לא מעניין אותי, הקבוצה שלי מעניינת אותי".

בהמשך טען תורג'מן כי מתוך ההיכרות שלו עם אוהדי הקבוצה הוא בטוח וסמוך כי בקרוב נראה את האצטדיון מלא מפה לפה. "אני בטוח שהאצטדיון יהיה מלא וגם אוהדים שלנו יגיעו וידחפו את השחקנים. אני בן העיר אשדוד ומכיר את האוהדים. שהם יראו קבוצה שנלחמת ועובדת על המגרש הם באים בהמוניהם. אני מודע לבעיות, אבל אני חושב שהקהל צריך לבוא ולתמוך, כי היריבות מגיעות עם קהל ואנחנו צריכים את הקהל שלנו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר