מניפים את הגביע. שחקני הקבוצה (צילום: הפועל אשדוד - הדף הרשמי)

הפועל בני אשדוד זכתה בגביע המדינה של ליגה ג'

קבוצת הפועל בני אשדוד רושמת הישג ראשון ויוקרתי לעונת 2017/18 לאחר שניצחה את בית"ר יבנה 4:2 וזכתה בגביע המדינה לליגה ג' מחוז מרכז. המטרה הבאה – להיאבק בצמרת הליגה

פורסם בתאריך: 24.10.17 16:53

     

יום שלישי בשעה 14:00, זה בהחלט זמן לא שגרתי לקיום משחקי כדורגל, לבטח שמדובר בליגות הנמוכות שבשנים האחרונות מושכות קהל ועניין רב. הפועל בני אשדוד, הגיעה לגמר גביע המדינה לאחר שניצחה את הפועל רמלה 4:2 בחצי הגמר ואת מ.כ צעירי לוד ברבע הגמר (5:1). רק לאחרונה נפרדה בני אשדוד מדוד רביבו שחצה את הכביש להפועל 'אדומים' ומאמנה מיקי פרץ שהתפטר מהקבוצה ואותו החליף עמי ג'רבי, שמשמש בנוסף כעוזרו של יובל נעים בהפועל אשקלון.

שתי הקבוצות הגיעו נחושות למגרש הסינטטי באשדוד וקיוו להביא את הגביע, בו זכתה אשתקד הקבוצה האדומה השנייה בעיר, הפועל 'אדומים' אשדוד.

כבר בפתיחה אותתה בני אשדוד כי היא לא מתכוונת לוותר ושי סבג התכבד לכבוש את השער הראשון במשחק, לטובת קבוצתו. 1:0 אשדוד. בדקה ה-32 יוגב בנישו החזיר את בית"ר יבנה למשחק לאחר שהשווה בבעיטה לשערו של יניב בן ישי הוותיק. שתי הקבוצות ניסו ליזום אך עד לירידה למחצית לא השכילו לכבוש. 1:1.

13 דקות בתוך המחצית השנייה, אמיר לביא מעלה שוב את קבוצתו ליתרון, 2:1 לאשדוד. חי שמואלוב כבש את השלישי, כאשר יבנה הספיקה לכבוש שער נוסף. בדקה ה-86 מאור גוזלן נועל את תוצאת המשחק עם 4:2 גדול ששלח את חבריו להתחיל לחגוג את הזכייה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר