"אני משמעותי לקבוצה". קינדה (צילום: אורי קריספין)

גדי קינדה: "קיבלתי את העונש שהגיע לי"

בעיר הנמל מחייכים לאחר הניצחון הראשון של מ.ס אשדוד. עמיר תורג'מן זוכה לשבחים וקינדה מאמין שהוא יכול להוביל את הקבוצה להצלחות ולמה הניצחון הוא אינו ניצחון רגיל? התשובות בפנים

פורסם בתאריך: 22.10.17 12:03

     

כבר הרבה זמן אנשי מ.ס אשדוד לא התעוררו לבוקר כל כך טוב. ההגעה של עמיר תורג'מן מסתמנת כתשובה לה ייחלו אנשי אשדוד שתגיע. אם המשחק מול אשקלון עדיין לא היה מספיק בשביל להוכיח את בוא האביב לאשדוד, הניצחון אמש בהחלט הייתה הסנונית המבשרת את בואו. הניצחון אמש לא היה רק הראשון של אשדוד העונה אלא שונה לחלוטין מה-D.N.A של הקבוצה העונה.

עד כה העונה, כבשה העונה 3 שערים בלבד ובמשחק אחד הצליחה לכבוש 66% מסך שעריה במחצית אחת. דבר שכמובן לא הוציא אותה מהמקום האחרון בליגה בכיבוש שערים, אבל בהחלט הוציא אותה ממקום יותר גרוע וזהו המקום האחרון בטבלה הכללית. אשדוד הייתה צריכה ניצחון אחד בלבד כדי לעלות אל מעבר לקו האדום, לאחר 8 מחזורים וזה ממחיש את חולשת הליגה. שחקני אשדוד רצו פחות מיריבתה והחזיקה פחות בכדור, אך הייתה קטלנית כאשר כן עשתה זאת. הקבוצה שנחשבה עד כה לקבוצה החלשה ביותר בליגה במהלך המחצית השנייה, הצליחה לעשות את הניצחון הראשון שלה דווקא בה, לאחר שהצליחה לעשות את המהפך הראשון שלה. מאמן הקבוצה, עמיר תורג'מן בהחלט יכול להיות מרוצה מקבוצתו עד כה אבל ממחיש את הצורך של הקבוצה לעבור דרך ארוכה בדרך למנוחה ולנחלה. תורג'מן לא חשש להוציא את גדי קינדה המוכשר מההרכב, עקב איחורו לאימון המסכם בשישי, יחד עם דן ביטון. קינדה קיבל על עצמו את העונש, הבין שזה הגיע לו ולא עלה ממורמר מהספסל והבקיע שער אדיר.

           "רוצה שכולם יתנו עבודה". תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

"קיבלתי את הכדור ופשוט הנפתי את הרגל והכדור נכנס", אומר קינדה. "אני חושב שאני משמעותי לקבוצה ועובד קשה, אבל אני לא יודע זה אומר שאני צריך לפתוח בכל משחק. איחרתי בדקה וזה קורה, קיבלתי את העונש שהגיע לי וזהו. יש מאמן חדש ודם חדש, אנחנו שמחים מאוד על הניצחון הזה, יש אווירה טובה, למרות שגם בהפסדים יש אווירה טובה ונקווה להשיג עוד ניצחון".

גם תורג'מן נשמע מרוצה מהדרך בה טופל העניין על ידי שני הצדדים, "אני חושב שזה חלק מהדרך שלי כמאמן. ברגע שמשהו מאחר לאימון המסכם אפילו בחצי דקה, אז מבחינתי זה לא טוב. ייאמר לזכותם שהם קיבלו את זה כמו שצריך. דקה אחרי הם קיבלו את העונש ובגלל שהם הבינו את זה, ידעתי שאני יכול להשתמש בהם".

על השינוי שחל בקבוצה אמר, "עבדנו ורצנו ולמרות שיש לנו עוד דרך לעבור, אני גאה בשחקנים על הדרך, ההשקעה, העבודה. אני מאמין שיש כישרון גדול בקבוצה ואני מאמין שהוא יבוא לידי ביטוי. זה רק תחילתו של שינוי וזה לוקח זמן אבל מאז שהשחקנים הבינו שאני רוצה שינוי ורוצה שכולם יהיו במסגרת ואני רוצה עבודה מכולם ללא יוצא מן הכלל ושיש מסגרת שבה חיים כולם ושהכישרון יבוא אחרי זה. אני מאמין שהתוצאות יבואו אבל יש לנו עוד הרבה לאן ללכת והרבה לעבור. אני בא עם המשנה שלי אבל אני זוקף את השינוי לשחקנים".

על הגול של קינדה, "אתם רואים את הגול של גדי ואני מסתכל על החילוץ של תום. הוא איבד את הכדור, לחץ, והשיג את הכדור. אחר כך גדי הבקיע גול מדהים. יש לו את הכישרון והוא צריך לעבוד הרבה ולהיות מפוקס והוא יצליח. לא רק הוא אלא כל שחקן".

תורג'מן התייחס גם למחזור הבא בו קבוצתו תפגוש את האלופה הפועל באר שבע, "יהיה לנו קשה מאוד מול באר שבע, יש להם שחקנים מצוינים בכל עמדה אבל אני מבטיח שגם להם לא יהיה קל מולנו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר