גדי קינדה (צילום: אורי קריספין)
גדי קינדה (צילום: אורי קריספין)

לאחר 8 מחזורים: מ.ס אשדוד משיגה ניצחון ראשון בליגת העל!

גדי קינדה (65) ובלסינג אלקה (67) הצליחו בתוך שתי דקות לבצע מהפך ולזכות בכל 3 הנקודות לאחר שמ.ס אשדוד ניצחה בחוץ את בני יהודה (2:1), יהונתן כהן (10) כבש ראשון

פורסם בתאריך: 21.10.17 18:07

     

במשחקה השני של מ.ס אשדוד תחת הדרכתו של עמיר תורג'מן היא רושמת ניצחון ראשון בליגת העל ו-4 נקודות מתוך 6 מאז החליף תורג'מן את עטר. תורג'מן שאוהב להשאיר את הקלפים צמודים לחזה הפתיע כאשר החליט להותיר את גדי קינדה על הספסל ולעלות עם יובל יעקובוביץ' במקומו. זה אמנם עלה לו במחצית ראשונה חלשה אך מנגד קינדה שעלה רענן מהספסל במחצית השנייה, עשה את השינוי לו קיווה תורג'מן בחצי השני.

כבר בדקה ה-10 בני יהודה עלתה ליתרון ראשון. יונתן כהן קיבל כדור על סף הרחבה סידר לעצמו בעיטה נוחה ברגל ימין וירה אל בין חיבורי הקורות של ירדן קרישטול, 1:0 לכתומים. המחצית הראשונה התאפיינה במשחק מנומנם ולא מלהיב, עד הדקות האחרונות שלה. בדקה ה-45, אלמוג בוזגלו החל לרוץ באגף הימני ומתוך הרחבה הוציא כדור החוצה לעברו של מאוויס צ'יבוטה שבעזרת רגל אשדודית מצא רק את המשקוף. דקה לאחר מכן צ'יבוטה לא מנצל את כדור הקרן שהגיע אליו, אך החלוץ המוכשר פספס את הנגיחה. דקה לאחר מכן צ'יבוטה, הלא מרוכז, שוב מפספס כדור נוח, הפעם עם הרגל.

במחצית השנייה החליט תורג'מן לשלוף את האס שלו מהספסל ותוך כמה דקות קיבל ממנו את השיוויון. בדקה ה-65 קינדה עבר את השומר שלו וברגל שמאל בעט כדור מושלם לחיבורים. 1:1. שתי דקות לאחר מכן, איאד חבשי חלם בהגנה ומי שארב לטעות הוא מאוריסיו שבישל לאלקה את שער הבכורה שלו בארץ. מכאן והלאה חניכיו של עמיר תורג'מן דאגו לשמור על התוצאה ומדי פעם ניסתה להגדיל את יתרונה אך ללא תועלת.

בני יהודה: אמיליוס זובאס; מאור קנדיל, איציק עזוז, עאיד חבשי, בן תורג’מן (דובב גבאי, 72); סתיו פיניש (אליאל פרץ, 82), רועי גורדנה, יהונתן כהן; אלמוג בוזגלו, מאוויס צ’יבוטה (מתן חוזז, 72) ונריוס לאסקיס.

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול; טום בן זקן (דן ביטון, 62), ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון; תום מונד, יובל יעקובוביץ', משה אוחיון (גדי קינדה, 54); מאוריסיו קרודיירו (אדילסון בהייה, 72), בנצי מושל ובלסינג אלקה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר