"יש שחקנים מאוד טובים וצריך לחבר הכל למשחק טוב ולניצחונות". תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

עמיר תורג'מן: "לא נתבטל בפני שום קבוצה בארץ"

מ.ס אשדוד ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הקבוצה מול בני יהודה ת"א מחר. טום בן זקן: "כולם מגיעים באנרגיות חדשות כדי להוכיח שמקומם בהרכב. והתחרות פתוחה לכל השחקנים

פורסם בתאריך: 20.10.17 12:17

     

רגע לפני שהדולפינים מעיר הנמל יוצאים למשחק המסקרן מול בני יהודה מחר (ש', המושבה שעה 16:00) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים באצטדיון הי"א. בקבוצה מרוצים מקצב ההתקדמות שחל עקב הגעתו של עמיר תורג'מן במקומו של ראובן עטר שפוטר. בקבוצה יחסרו את רועי בקל שנפצע ואת מקומו צפוי לתפוס משה אוחיון, כאשר גם יובל יעקובוביץ' נמצא בתמונת ההרכב. מי שהיה אמור לחזור לסגל הקבוצה הוא הבלם ניר ברדע שסיים לרצות את עונש ההרחקה, אך הוא פצוע ולא ישחק.

תורג'מן נשמע הבוקר כבר פחות נרגש: "זה תמיד מרגש, בטח שגדלתי פה ואני מכיר פה כל פינה אבל מבחינתי ההתרגשות עברה ואנחנו מתחילים להתקדם ברמה המקצועית למקום הכי נכון והכי טוב וזה המקום שאשדוד ראויה להיות בו. זו דרך ארוכה, אבל זו הדרך שאנו רוצים". על הקבוצה שקיבל מעטר, "היו דברים שלא אהבתי, אבל פגשתי מועדון מאוד מסודר וטוב. יש שחקנים מאוד טובים וצריך לחבר הכל למשחק טוב ולניצחונות".

תורג'מן התייחס גם לשני מקומות העבודה האחרונים שלו, בית"ר ת"א רמלה ונבחרת ישראל שם שימש כעוזרו של אלישע לוי, "אני מודה לבית"ר ת"א על ההזדמנות שקיבלתי מהם. התקדמנו וזה לא פשוט לעזוב מקום כי נקשרתי למקום ואשאר אוהד שלהם אבל החלטתי שזה הזמן מתקדם". על הנבחרת, "למדנו המון בשנה וחצי האחרונות בנבחרת. למדנו הרבה תוך כדי תנועה. האווירה הייתה מצויינת, התוצאות קצת פחות. אני מקווה שנמשיך בנבחרת".

מאמין בקבוצה שלו. תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

תורג'מן שהיה אמור להגיע בקיץ אך הדברים לא הבשילו, סיפר על שאירע בקיץ, "רציתי לבוא לפני שלושה חודשים אבל הדברים לא הבשילו בשל שני הצדדים. במשך הזמן האחרון הדברים התבשלו והרגשתי שזה הזמן שלי ללכת קדימה. ברגע ששני הצדדים רוצים ללכת יחד עד הסוף והתנאים מבשילים אז יסתדר. אני לא מרגיש פספוס, בגלל שלא באתי בקיץ, אני מאמין במה שהחלטתי ואני לא מסתכל בדיעבד".

על הקבוצה היריבה והציפיות שלו מהקבוצה, "בני יהודה קבוצה טובה עם מסורת ושחקנים טובים אבל יש להם חולשות ואנחנו נצטרך לעשות את התאמות, אבל לא נתבטל בפני שום קבוצה בארץ. אנחנו נשחק את הכדורגל שלנו. בטווח הקצר אני רוצה לראות קבוצה לוחמת, עובדת, רצה, מתלהבת, משחק כדורגל. קבוצה קשה שיודעת לנצח משחקים גם עם אופי וגם עם כדורגל".

קפטן הקבוצה טום בן זקן אמר: "יש לנו צוות חדש והתחרות פתוחה לכל השחקנים. כולם מגיעים באנרגיות חדשות כדי להוכיח שמקומם בהרכב. ההבדל משנה שעברה היא שהייתה לנו הגנה יציבה שרצנו איתה לאורך זמן. קיבלנו שני אדומים בזמן קצר והשוער נפצע. אני מאמין שברגע שתהיה לנו הגנה יציבה יהיו לנו תוצאות הרבה יותר טובות. אני חושב שבן אל אדרי וניר ברדע בחורים חיוביים וילדים טובים שעובדים קשה והם יכולים לעזור לנו. זו סיטואציה לא קלה, זה לא משהו שקורה כל הזמן אבל אנחנו מרגילים את עצמנו לכל סיטואציה שתבוא ועכשיו אנחנו בדרך חדשה עם מאמן חדש ורצים קדימה".

מחפש יציבות בהגנה. בן זקן (צילום: אורי קריספין)

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר