מסע האופניים העממי
מסע האופניים העממי. צילום: דוד קקון

כמאתיים משתתפים במסע האופניים העממי באשדוד

פורסם בתאריך: 9.7.21 16:18

     

כ-200 רוכבים מגילאי 5 עד 80 הגיעו הבוקר למסע האופניים העממי שארגנה רשות הספורט העירונית כאירוע הדגל הראשון אחרי הקורונה. ברשות הספורט מסבירים כי הם ידעו שיש מי שעדיין חוששים להתקהל ולכן כיוונו לאירוע כזה, באוויר הפתוח כחלק מהתנעת האירועים הציבוריים.

"האווירה השמחה, המוסיקה הקצבית וחוויית האירועים שחוזרים עלינו לטובה הייתה ניכרת על פני המשתתפים, הלוקיישן המצוין ואווירת החג שהלבישה הרשות את שפך נחל לכיש בהחלט תרמה לאווירת ההפנינג", נמסר מהרשות.

מסע האופניים העממי

מסע האופניים העממי. צילום: דוד קקון

אמנם לא מדובר במסע תחרותי, אבל לרוכבים חיכו מדליות על עצם השתתפותם במסע. שני מסלולים עמדו לבחירת המשתתפים 3 ו-5 ק"מ וכל משתתף בחר מסלול בהתאם ליכולתיו. האירוע היה נגיש גם למי שאין ברשותו זוג אופניים והרשות דאגה להשכרת 100 זוגות תמורת פיקדון בלבד.

הענקת המדליות

הענקת המדליות. צילום: דוד קקון

ברשות הספורט כיוונו לזמן איכות של בוקר בין הורים וילדים, סבים ונכדים ושם אומרים כי המטרה הזו הושגה בגדול, לאור זאת שרוב המשתתפים היו חלקים ממשפחות גרעיניות ואף משפחות שלמות שעשו אתנחתא ממטלות השבת לטובת רכיבת בוקר חווייתית.

"אני שמח לראות את השתתפות תושבי העיר באירועים עממיים", מסר משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו"ר רשות הספורט, "אנו ברשות הספורט ממשיכים באירועים נקודתיים לטובת תושבי העיר שאוהבים פעילות גופנית עממית, נמשיך במשך הקיץ בעוד מגוון אירועים למגוון הקהלים והאוכלוסיות באשדוד, עקבו אחר דף הפייסבוק שלנו וקחו חלק פעיל באירועים המושקעים".

יורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט הוסיף: "מסע האופניים הוא המשך ישיר לשלל הפעולות אותם התחלנו עם סיום ההגבלות של נגיף הקורונה, התחלנו בזומבה, ספינינג, יוגה, ועוד מגוון פעילויות ונמשיך להעלות את הקצב עד לאירוע השיא ״מרוץ אשדוד ה-38 שיתקיים ב- 19 באוקטובר בתקווה ששום דבר לא יסבך אותנו שוב. תודה גדולה לבני חזקיה על ניהול האירוע, לרפי מאיוסט והצוות הלוגיסטי וכל מי שטרח על הפקת והצלחת האירוע".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר