התחלה חדשה עבורו. קורדיירו (צילום: אורי קריספין)

במ.ס אשדוד מרוצים מעמיר תורג'מן, מאוריציו: "מוכן למות עבורו על הדשא"

החלוץ, כובש השער שהעניק את נקודה לקבוצתו מרוצה מהשינוי על הקווים. בקבוצה מרוצים מהשינוי הגדול שחל תוך זמן קצר תחת עמיר תורג'מן

פורסם בתאריך: 15.10.17 20:42

     

רוחות השינוי כבר החלו לנשוב במ.ס אשדוד מאז נטל עמיר תורג'מן את שרביט האימון מידיו של ראובן עטר. אמנם תורג'מן והצוות המקצועי שלו מקפידים להדגיש כי עדיין מוקדם לדעת כמה יוכלו לשנות ולהשפיע על הקבוצה ברמה שיוכלו להרגיש את טביעת האצבע שלהם בקבוצה, אך אהבו את הנחישות וההתעוררות של השחקנים. במהלך השבוע תורג'מן לקח את השחקנים לשיחות אישיות ושמע את הבעיות שלהם ומה הם חושבים לא עבד בתקופת עטר. השחקנים הרגישו שיש להם אוזן קשבת ומי שבאמת מאמין בהם ולא רק מן השפה ולחוץ.

מי שלא הסתיר את הבעיות שהיו לו תחת ראובן עטר היה החלוץ מאורציו קורדיירו שלא זכה לקרדיט ממאמנו הקודם וכבש אתמול את השער היחיד של אשדוד והשלישי בסך הכל העונה. "עבורי זו קבוצה חדשה, התחלה חדשה. המאמן שינה הכל את הטקטיקה, את הכל. המאמן נותן לו גב, אני מוכן למות עבורו על כר הדשא".

על החיבור עם תורג'מן אמר, "אני מרגיש טוב תחתיו בגלל שהוא מראה אכפתיות. הוא רואה בעיות ופותר אותן, הוא גבר שעובדים קשה בשבילו. אמנם לא הצלחנו לנצח אבל אשקלון סיכנה את השער רק ממצבים נייחים. אני לא מציב לעצמי רף שערים, אני אוהב את המקום הזה ואנחנו נעשה הכל להישאר בליגה". על עטר אמר, "הוא לא הבין אותי, הוא חשב שאני לא נותן את הכל, אבל הוא טעה".

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהנהלים החדשים שהכניס תורג'מן, ביניהם ההתאספות הקבוצתית בתום המשחק, עליה אמר תורג'מן.: "אנחנו מתחילים את המשחק יחד כקבוצה ומסיימים יחד". בנוסף תורג'מן זכה לשבחים על הצבתו של בלסינג אלקה באגף שמאל יחד עם גדי קינדה. השניים התעללו באגף הנגדי של אשקלון ונראה כי אלקה הכישרוני מתחיל להראות למה ג'קי בן זקן שילם עליו כל כך הרבה כסף. השניים בנו את המהלך שהוביל לשער של מאוריציו, בישול שעשוי לזכות בתואר בישול השנה כבר מעכשיו.

טביעת אצבע של מאמן או התלהבות רגעית בשל אפקט ההחלפה, עוד מוקדם לדעת, אך אין ספק מ.ס אשדוד מרוצה מהשינוי על הקווים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר