עמיר תורג'מן: "אני מאוד מתרגש לאמן בליגת העל"

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד מאמין כי קבוצתו תוכל להשיג ניצחון ראשון מחר מול הפועל אשקלון הלוהטת, "אני לא מסתכל על הטבלה, יש עונה ארוכה"

פורסם בתאריך: 13.10.17 11:18

     

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן, ערך את האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן בין קבוצתו להפועל אשקלון שנמצאת בתקופה נהדרת לאחר שהשיגה 7 מתוך 9 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים. אשדוד נמצאת עם נקודה אחת מתוך 18 נק' אפשריות ותקווה להשיג מחר (ש' 19:00, אצטדיון סלה) ניצחון ראשון בליגת העל העונה.

תורג'מן אמר: "אני מאוד מתרגש לאמן בליגת העל, זה חלק מההתקדמות שלי ומהרצון להגיע לרמות הגבוהות ביותר, ההתרגשות באשדוד היא גדולה יותר כי במקום שגדלתי בו ואני מכיר פה כמעט כל אבן. הגעתי למועדון מסודר שיש בו שחקנים טובים ואני מאמין שנתקדם גם בתוצאות" אמר תורג'מן שהחליף את ראובן עטר בתפקיד.
על המצב הקשה בטבלה של קבוצתו "אני לא מסתכל על הטבלה, יש עונה ארוכה. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי איך הם עומדים ומה הם עושים והאם הם יודעים בדיוק מה אני רוצה. יש לנו חלק קדמי מאוד מוכשר ואנחנו נצטרך לעבוד כדי לייצר עבורם מצבים. כמובן שזה ימים ראשונים שלי, אבל אנחנו בונים כרגע על מבט לטווח ארוך של קדימה יותר".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר