שחקני מ.ס אשדוד חוגגים את השער הדרמטי. צילום: טל אקוקה

רן בן שמעון: ״גאה בשחקנים, לא נעצור לרגע״

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון היה שמח וגאה במיוחד לאחר הניצחון הדרמטי על בית״ר ירושלים בטדי, ואמר: ״ניצחונות כאלו נותנים לנו את המוטיבציה לעבוד קשה יותר״

פורסם בתאריך: 29.12.20 06:26

     

מ.ס אשדוד הציגה אתמול (שני) את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה, אך רשמה ניצחון גדול על בית״ר ירושלים בטדי בזכות שער דרמטי של פאהד באיו בדקה ה-94. בזכות הניצחון אשדוד סיימה את הסיבוב הראשון במקום הרביעי, הישג נהדר עבור האשדודים.

בסיום ניתן היה לראות את השמחה הגדולה של השחקנים ואנשי המועדון, כשכל הצוות המקצועי, כולל המאמן רן בן שמעון, רץ אל הדשא, קפץ וחגג ביחד עם השחקנים את הניצחון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר המשחק, אמר בן שמעון: ״הגאווה האישית הכי גדולה שלי היא דווקא במשחק הכי פחות טוב שלנו העונה. שיחקו על המגרש שחקנים שלא היו בכושר משחק והגאווה הגדולה היא שהחברה האלה התאמנו ברצינות גם בתקופות שהם לא ראו דקות וזה מראה כל קבוצה בריאה״.

עוד הוסיף המאמן: ״אני יודע שלא שיחקנו את הכדורגל הכי טוב, אני לא עוצם עיניים, אבל ניצחונות כאלו נותנים לנו את המוטיבציה לעבוד עוד יותר קשה ולהתקדם עוד יותר ולעשות עונה עוד יותר טובה ואנחנו נמשיך, לא נעצור לרגע כי יש עם מי לעבוד פה, יש חברה טובים״.

רן בן שמעון. צילום: טל אקוקה

גם כובש השער הראשון, דין דוד, היה מרוצה בסיום המשחק: ״זה היה משחק טוב שלנו ואנחנו שמחים מאוד על הניצחון. אנחנו עובדים קשה ומנסים להשתפר ממשחק למשחק. עשינו סיבוב ראשון טוב, אנחנו מנסים לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים ולעשות כמה שיותר ניצחונות ואני מקווה שזה מה שיהיה גם בהמשך״.

דין דוד. צילום: טל אקוקה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר