חגיגות בחדר ההלבשה של הפועל אדומים אשדוד לאחר הניצחון על אור יהודה. צילום: מדיה הפועל אדומים אשדוד

עם דחיפת הקהל: הפועל אדומים אשדוד שוב ניצחה

הפועל אדומים אשדוד התארחה באור יהודה. הקהל האדום הגיע, עלה על הגבעה הסמוכה לאצטדיון, עודד והדליק אבוקות והאדומים מאשדוד התגברו על הרחקה של עופר ורטה וניצחו 1-0 משער של מישל רוס

פורסם בתאריך: 27.12.20 10:16

     

לאחר הניצחון הביתי הדחוק על דימונה, הפועל אדומים אשדוד יצאה אתמול (שבת) למשחק חוץ מול אור יהודה. האשדודים חסרו שחקנים רבים, חלקם בשל פציעות וחלקם בשל התפרצות הקורונה שהייתה בקבוצה השבוע.

הקפטן לישי ביטון, צמד החלוצים יוסי אסייג ואוהד קדוסי, שי חדד, אבי מלכה ואחמד מילאד לא נכללו בסגל הקבוצה, ואילו השוער גיא סאלם עבר ברגע האחרון מבחן כשירות ועלה לשחק עם זריקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מי שכן הגיעו למשחק, הם אוהדי הקבוצה שעשו את הדרך לאור יהודה ועמדו על גבעה סמוכה למגרש, עודדו, הניפו דגלים ואף הדליקו אבוקות בפתיחת המשחק.

הפועל אדומים אשדוד פתחה בסערה את המשחק, ורבע שעה מהפתיחה מישל רוס העלה אותה ליתרון 1-0. גם לאחר שער היתרון, האשדודים המשיכו לתקוף והקבוצה המקומית בקושי הצליחה לעבור את קו מחצית המגרש. למרות זאת, התוצאה נשמרה עד לירידה להפסקת המחצית.

השער של מישל רוס. צילום: מדיה הפועל אדומים אשדוד

בדקה ה-58, עופר ורטה נגע בכדור בידו, ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק. האדומים נותרו בעשרה שחקנים ואור יהודה השתלטה על המשחק לגמרי. המקומיים הפעילו לחץ גדול אך האשדודים הצליחו לעמוד בו ולא לספוג. במחצית, עוזר המאמן/השחקן עידן שריקי שנכנס כמחליף הוציא את אשדוד למתפרצת וסחט פנדל וכרטיס אדום משחקן יריב, אך אדר אוואט החמיץ מהנקודה הלבנה.

אדר אוואט מתכונן לבעיטת הפנדל. צילום: מדיה הפועל אדומים אשדוד

לבסוף, המשחק נגמר בניצחון 1-0, קטן אך גדול של הפועל אדומים אשדוד, שהצליחה לשמור על היתרון למרות שהייתה עם שחקן פחות במשך כמעט מחצית שלמה. בעקבות הניצחון, האדומים של יובל נעים ממשיכים להוליך את טבלת בית א׳ של ליגה א׳ דרום.

שחקני הפועל אדומים אשדוד חוגגים עם הקהל שהגיע לאור יהודה. צילום: מדיה הפועל אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר